Marka Zwieger sponsoruje jedenasty sezon programu kulinarnego „Doradcy Smaku”

Informacja Prasowa - 03.09.2019
150

Marka Zwieger sponsoruje jedenasty sezon programu kulinarnego „Doradcy Smaku"

Noże, garnki i patelnie Zwieger w rękach „Doradcy Smaku”. Marka sponsoruje jedenasty sezon programu

Już od początku września widzowie TVN oglądają sprzęty kuchenne marki Zwieger w akcji. Korzysta z nich Robert Sowa w kolejnej edycji znanego i lubianego programu kulinarnego „Doradca Smaku”.

Nowe odcinki „Doradcy smaku” mają premierę w paśmie wieczornym telewizji TVN, tuż przed popularnym polskim serialem „Na wspólnej”. Jedenasty sezon, podobnie jak dwa poprzednie, prowadzi Robert Sowa. To w jego rękach widzowie zobaczą sprzęt marki Zwieger, jednego ze sponsorów programu.

Wiele osób nie ma świadomości, że jakość sprzętu kuchennego ma bardzo duże znaczenie dla wygody i tempa gotowania. Dzięki obserwowaniu mistrza kuchni w „Doradcy smaku” każdy może się przekonać, o ile łatwiej i sprawniej pracuje się, kiedy nic nie przywiera do patelni, a ostry nóż gładko przecina nawet najoporniejsze produkty– mówi Grzegorz Kozieł, ekspert marki Zwieger. – W jesiennych odcinkach widzowie poznają także nasze najnowsze akcesoria, między innymi łopatki i chochle. Zaprojektowano je tak, żeby były wygodne w użyciu i wielofunkcyjne, ale też – dzięki silikonowym rantom – bezpieczne dla powłok naczyń, na których pracujemy. Te wszystkie rozwiązania przyspieszają oraz ułatwiają przygotowywanie, jak i nakładanie posiłków, jednocześnie pozbawiając nas obaw, że porysujemy naczynie wewnątrz.

 

Program jest emitowany od poniedziałku do czwartku o godzinie 20.10 na TVN, a powtórki o godzinie 7.50 następnego dnia. W tym sezonie poza tradycyjnymi polskimi przepisami w świeżej odsłonie Robert Sowa pokaże wiele propozycji z kuchni całego świata – zarówno bliższej nam rosyjskiej czy węgierskiej, jak i azjatyckiej: indyjskiej oraz tajskiej.

Format, w którym znany szef kuchni prezentuje proste, szybkie przepisy, od lat zdobywa serca widzów. W czerwcu tego roku najpopularniejsze odcinki gromadziły przed telewizorami ponad milion osób pomiędzy 16. a 59. rokiem życia.

Comments

comments

150
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...