Marka Pilsner Urquell ruszyła z kampanią „Wzór Piwnego Smaku”

Informacja Prasowa - 27.02.2017
17

Marka Pilsner Urquell ruszyła z kampanią „Wzór Piwnego Smaku”

Kampania będzie komunikowana za pomocą mediów społecznościowych. Filmy będą publikowane na profilu marki na Facebooku oraz na stronie www.pilsner.pl. Kampanię będą również wspierać działania digital prowadzone na portalach horyzontalnych oraz w serwisach VOD (m.in. Gazeta.pl, WP.pl, Onet.pl)

W ramach kampanii powstała również specjalna sekcja w serwisie Gazeta.pl dostępna pod adresem: http://wzorsmaku.gazeta.pl. Działania online wspiera kampania prasowa w Logo i Dużym Formacie.

Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar. Spoty wyprodukował Dynamo Film. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Zenith.

Comments

comments

17
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...