Marka Ogilvy PR wraca na rynek

Informacja Prasowa - 05.04.2022
88

Agencja Cohn & Wolfe Polska oraz część Ogilvy Polska (zespół brand PR oraz influencer marketingu) łączą się

Marka Ogilvy PR wraca na rynek

Agencja Cohn & Wolfe Polska oraz część Ogilvy Polska (zespół brand PR oraz influencer marketingu) łączą się, aby stworzyć w pełni zintegrowaną agencję public relations pod marką Ogilvy PR Polska.

Nowy układ pozwoli na połączenie doświadczenia z zakresu komunikacji korporacyjnej wraz z szeroką ekspertyzą
w obszarze brand PR oraz influencer marketingu, co będzie stanowiło dodatkową korzyść dla obecnych i przyszłych klientów agencji.

Michał Olbrychowski, Head of Cohn & Wolfe, obejmuje stanowisko Managing Director, Ogilvy PR Polska i razem
z Izabelą Wejcht, Head of Corporate Communications oraz Katarzyną Walewską-Napiórkowską, Head of Brand PR & Influence będzie odpowiadać za dalszy rozwój firmy.

– Bardzo się cieszę, że udało się doprowadzić do połączenia, na którym zyskują wszyscy – oba zespoły, które będą mogły wspierać się wiedzą i korzystać ze wspólnego doświadczenia oraz efektu skali, klienci, którzy mają teraz dostęp do szerszego portfela usług oraz sieć Ogilvy, która zyskała silnego partnera w Polsce – powiedział Michał Olbrychowski, Managing Director, Ogilvy PR Polska.

– PR & Influence to znaczący i dynamicznie rozwijający się filar współczesnej komunikacji marketingowej. Cieszymy się, że nasze kompetencje w tym obszarze wzmacniają się i że Ogilvy PR będzie wspierać Klientów zarówno w PR brandowym, jak i korporacyjnym – komentuje Agnieszka Wasilewska, CEO Ogilvy Polska.

– Ogilvy PR ma silną sieć w regionie EMEA, a to połączenie daje nam możliwość dalszego rozwoju naszej oferty w Polsce. Jesteśmy bardzo podekscytowani zmianami, które dadzą nam jeszcze więcej możliwości współpracy
z markami na polskim rynku – mówi Joanna Oosthuizen, CEO Public Relations, Ogilvy EMEA.

Ogilvy PR Polska jest członkiem globalnej rodziny Ogilvy z silnym wsparciem w dostępie do globalnych klientów, unikatowego know-how i zasobów agencji. Dzięki połączeniu Ogilvy PR Polska wzmocniła swoje możliwości operacyjne, co znacznie zwiększa jej potencjał rozwojowy i stawia ją w gronie kluczowych agencji PR w Polsce.

Zarówno agencja Cohn & Wolfe, jak i Ogilvy należą do koncernu WPP.

 

Comments

comments

88
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...