Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk o bilansowaniu i tokenizacji energi

Informacja Prasowa - 24.02.2021
84

Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk o bilansowaniu i tokenizacji energi

Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk o bilansowaniu i tokenizacji energii

Ruszyła nowa kampania reklamowa Columbus, w której możemy zobaczyć duet znany z wcześniejszych kreacji marki. Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk prezentują przełomową na rynku usługę bilansowania energii oraz możliwość przekazywania jej przy wykorzystaniu technologii blockchain.

Popularny satyryk i radiowiec oraz Dziadek Henryk, w zabawnych dialogach, wyjaśniają na czym polega innowacyjna usługa Columbus „Prąd jak powietrze” umożliwiająca bilansowanie energii 1:1.

Korzystając z naszej oferty dystrybucji energii, właściciele mikroinstalacji będą mogli wykorzystać całość zgromadzonych w sieci nadwyżek wyprodukowanego prądu. Dotychczas odbierali tylko 80%, a pozostała część była traktowana jako „opłata” za magazynowanie. Niebawem uruchomimy aplikację, dzięki której klienci “Prąd jak powietrze” będą mogli zarządzać swoją energią, a w przyszłości przekazywać ją innym użytkownikom, np. do ładowania samochodu elektrycznego – tłumaczy Łukasz Jaronik, dyrektor marketingu w Columbus.

Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk pokazują również, jak w niedalekiej perspektywie będzie wyglądała energetyka wykorzystująca nowoczesne technologie, takie jak blockchain. Firma pracuje nad dedykowaną aplikacją ColumusOS, która umożliwi użytkownikom usługi “Prąd jak powietrze” swobodne zarządzanie wyprodukowanym w własnej instalacji prądem. Aplikacja oparta o technologię blockchain będzie inteligentnym centrum gospodarowania energią. Pozwoli na monitorowanie produkcji prądu oraz ilości oddanej i pobranej z sieci. Nadwyżki energii będą przeliczane i „odkładane” w portfelu jako tokeny. Za tokeny użytkownik będzie mógł odbierać energię, albo przesyłać ją innym użytkownikom systemu. Będzie mógł także przekazywać tokeny do stacji ładowania EV, aby zasilić energią swój samochód. ColumbusOS będzie także dawać porady dotyczące optymalizacji zużycia energii w domu.

Kampanię, łącznie z koncepcją kreatywną, scenariuszem i realizacją wideo, przygotował dział marketingu Columbus we współpracy z partnerami. Filmy można zobaczyć na kanałach społecznościowych marki oraz na kanałach VOD, a informacje o usłudze na stronie: www.pradjakpowietrze.pl

Comments

comments

84
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...