Marek Kacprzak przechodzi do Wirtualnej Polski

Informacja Prasowa - 27.02.2018
172

Marek Kacprzak przechodzi do Wirtualnej Polski

„Tłit” oraz „Money. To się liczy” to dwa nowe programy wideo w WP, których gospodarzem będzie Marek Kacprzak. Dziennikarz od marca dołącza do Wirtualnej Polski, po prawie 20 latach pracy w telewizji, radiu i prasie.

Oba nowe formaty będą emitowane na żywo, począwszy od 5 marca. „Tłit” to poranna, codzienna rozmowa z gościem. Bohaterów wydarzeń, którymi żyje Polska, Marek Kacprzak skonfrontuje z komentarzami w sieci i pytaniami internautów. „Tłit” na stronie głównej WP i w kanałach social media będzie emitowany od poniedziałku do piątku o 8.30.

Po południu, o 16.00, pojawi się kolejny program: „Money. To się liczy”. Formuła zakłada dwie rozmowy z gośćmi dotyczące finansów i przedsiębiorczości. „Money. To się liczy” w prosty sposób odpowie na istotne pytania, które mają wpływ na stan naszych portfeli.

Gospodarzem obu produkcji będzie Marek Kacprzak, przez ostatnie 9 lat związany w Telewizją Polsat. Wcześniej był szefem działu krajowego w dzienniku Polska The Times, pracował też w TVN24 i RMF FM. Marek Kacprzak jest również wykładowcą akademickim, kończy studia MBA prowadzone przez Erasmus Universiteit Rotterdam.

Lubię wyzwania i lubię się uczyć nowych rzeczy. Wirtualna Polska daje mi jedno i drugie. Korzystając z dotychczasowych doświadczeń, mam okazję zbudować coś całkiem nowego. Całe życie medialne przenosi się do internetu, to proces, którego nic już nie zatrzyma – mówi Marek Kacprzak.

Od ponad roku wprowadzamy do WP bardzo dużo zmian. Wszystkie służą temu, by Wirtualna Polska była najbardziej pożądanym miejscem pracy dla najlepszych dziennikarzy. Przyjście Marka Kacprzaka potwierdza, że idziemy w dobrym kierunku – dodaje Tomasz Machała, wiceprezes WP ds. wydawniczych.

Od marca Wirtualna Polska produkować będzie w sumie 9 cyklicznych programów wideo on-line. Ich zasięg wciąż rośnie. Dotychczasowe produkcje w lutym użytkownicy odtwarzali prawie 20 milionów razy.

Comments

comments

172
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...