Marcin Maj rezygnuje z funkcji CEO i członka zarządu w OS3 i OS3 Group S.A. i przechodzi do H2O Creative

Informacja Prasowa - 11.04.2017
235

Marcin Maj rezygnuje z funkcji CEO i członka zarządu w OS3 i OS3 Group S.A.

Marcin Maj złożył rezygnację z obu stanowisk z początkiem kwietnia 2017. Swoje obowiązki będzie pełnił do końca bieżącego miesiąca, by potem dołączyć do zespołu H2O Creative. Sama agencja wycofuje się z OS3 Group S.A., ponownie stając się niezależnym podmiotem. 

Z dniem odejścia Marcina Maja funkcję CEO agencji obejmie David Meister. Meister to wysokiej klasy manager z blisko 20-letnim doświadczeniem. Przez wiele lat związany z branżą reklamową, rozwijał na polskim rynku pozycję takich globalnych graczy jak DDB/Tribal DDB, Ogilvy&Mather czy Leo Burnett. W 2010 roku postanowił wykorzystać zdobytą wiedzę marketingową w nowym sektorze i zaczął pracować dla Perła Browary Lubelskie S.A., z którymi był związany przez 5 lat. Do jego głównych zadań należało stworzenie oraz wdrożenie strategii ekspansji rynkowej flagowej marki spółki – piwa Perła.

Przez 15 lat miałem przyjemność budować biznes OS3 oraz OS3 Group S.A. To dla mnie bardzo ważny czas, dzięki któremu rozwinąłem się i mogłem zdobywać kolejne kompetencje. Dzisiaj, jako doświadczony manager, z całkowitą odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że OS3 to w pełni rozwinięty, dojrzały podmiot na tak trudnym rynku, jakim jest branża reklamowa w Polsce. Przez te wszystkie lata udało nam się przejść niezwykłą przemianę, by dziś móc stawać na równi z kluczowymi niezależnymi oraz sieciowymi agencjami i swobodne z nimi konkurować, oferując komplementarną obsługę marketingową praktycznie na każdym polu. Czuję, że spełniłem swoja misję – mówi Maj.

Cieszę się, że po kilkuletniej przerwie mam szansę ponownie zacząć działać w branży reklamowej. Dzięki pracy zarówna Marcina Maja jak i całego zespołu, OS3 to obecne agencja o ugruntowanej, silnej pozycji rynkowej, stabilna biznesowo i godna zaufania, co pokazuje portfolio Klientów i zrealizowanych projektów. Co najistotniejsze jednak, to wciąż podmiot o dużym potencjale rozwoju, zarówno w przypadku bieżących kompetencji jak i zdobywania ich w nowych obszarach komunikacji marketingowej. Wierzę, że jeszcze wiele ciekawych projektów oraz wyzwań przed nami i razem z OS3 będziemy osiągać kolejne cele – komentuje objęcie nowej funkcji David Meister.

Comments

comments

235
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...