Marcin Gaudnik w zespole rozwoju prenumeraty B2B Wyborcza.pl

Informacja Prasowa - 15.04.2021
241

Marcin Gaudnik w zespole rozwoju prenumeraty B2B Wyborcza.pl

Marcin Gaudnik w zespole rozwoju prenumeraty B2B Wyborcza.pl

Od kwietnia 2021 r. w dziale rozwoju prenumeraty cyfrowej „Gazety Wyborczej” dla firm i instytucji pracuje Marcin Gaudnik. W zespole, do którego przeszedł ze spółki Yieldbird, zajmuje się partnerstwami zawieranymi przy sprzedaży oferty subskrypcyjnej B2B. 

Zespół rozwoju prenumeraty B2B Wyborczej.pl współpracuje z firmami i instytucjami zainteresowanymi ofertą subskrypcyjną treści na serwisach Grupy Wyborcza oraz związanymi z nimi usługami m.in. sponsoringu prenumeraty cyfrowej w postaci ekskluzywnej przestrzeni reklamowa dla marek na wyłączność.

Dział, którym kieruje Ewa Budzińska, funkcjonuje w strukturach Grupy Wyborcza – zespołu zajmującego się sprzedażą reklam w serwisach i tytułach prasowych marki Wyborcza.
 
Marcin Gaudnik jako partnership manager w zespole rozwoju prenumeraty B2B Wyborcza.pl  zajmuje się od kwietnia br. współpracą partnerską z firmami i instytucjami. Jest odpowiedzialny za nawiązywanie nowych relacji, a także ich prowadzenie oraz usprawnienie procesu obsługi klientów korzystających z oferty subskrypcyjnej Wyborcza.pl.
– Dołączenie Marcina Gaudnika do naszego zespołu wiąże się z planami dalszego rozwoju oferty prenumeraty cyfrowej Wyborcza.pl dla firm i instytucji. W najbliższym czasie chcemy skoncentrować się na prowadzeniu działań odpowiadających oczekiwaniom naszych dotychczasowych klientów oraz pozyskaniu nowych partnerów. Zdajemy sobie sprawę, jak ważny w całym procesie sprzedaży jest element obsługi posprzedażowej, stąd duży nacisk na rozwój tego obszaru  komentuje Ewa Budzińska, szef obszaru Prenumerata B2B Wyborcza.pl.
Wcześniej Marcin Gaudnik zatrudniony był w spółce Yieldbird na stanowisku Customer Success Managera, gdzie pracował z największymi polskimi wydawcami mediowymi w zakresie reklamy programatycznej. Ukończył studia magisterskie w Amsterdamie, doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w e-sporcie oraz reklamie internetowej.

Comments

comments

241
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...