„Mamy coś do przekazania” w charytatywnej kampanii zooplus.pl

Informacja Prasowa - 06.10.2020
203

„Mamy coś do przekazania” w charytatywnej kampanii zooplus.pl

„Mamy coś do przekazania”  w charytatywnej kampanii zooplus.pl

Wystartowała kampania sklepu internetowego zooplus.pl – „Mamy coś do przekazania”, która ma na celu pomoc podopiecznym Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Krakowie (Krakowskie Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami). Działania kreatywne przygotowała agencja LiquidThread, za strategię mediową, planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Spark Foundry.

To pierwsza kampania realizowana przez agencje należące do Publicis Groupe na rzecz zooplus.pl i jednocześnie pierwsze działania o tak szerokim zasięgu podjęte przez markę.

W najnowszej kampanii zooplus.pl oddaje głos zwierzętom i to one stają się ambasadorami marki. Zwierzaki w kampanijnych kreacjach opowiadają o problemach w schroniskach i zachęcają do pomagania.

Pomoc jest banalnie prosta – wystarczy zrobić zakupy na zooplus.pl. W październiku część dochodu z produktów wybranych marek, zooplus.pl przeznaczy na zakup specjalistycznego pojazdu do transportu zwierząt dla krakowskiego schroniska. Szczegóły na temat akcji i informacje o markach, które obejmuje akcja są dostępne na stronie

https://www.zooplus.pl/info/about/mamy-cos-do-przekazania

Kreacje kampanii powstały we współpracy z Martą Zabłocką, znaną rysowniczką aktywnie zaangażowaną w tematykę pomagania zwierzętom.

– Cieszymy się, że po raz kolejny możemy pomóc zwierzętom w potrzebie. Jesteśmy największym internetowym sklepem zoologicznym w Europie i ciągle rośniemy. Wartość sprzedaży netto zooplus w pierwszej połowie tego roku wyniosła 862 miliony euro, z czego prawie 80 milionów euro w Polsce. Oferujemy ponad 8000 produktów dla zwierząt domowych, jednak naszą misją jest także dbanie o dobrobyt tych, które miały mniej szczęścia w życiu. Od wielu lat prowadzimy szerokie działania charytatywne, w ramach których przekazaliśmy już kilkudziesięciu organizacjom prozwierzęcym w naszym kraju setki tysięcy złotych. Akcja „Mamy coś do przekazania” jest tego naturalną kontynuacją – mówi Barbara Sadowska, Dyrektor Regionalny CEE w zooplus.

„Działania na rzecz innych są bardzo ważną częścią mojego życia. Cenię sobie współpracę z firmami, które czują się odpowiedzialne społecznie. Szczególnie tam, gdzie nieustannie jest tak wiele do zrobienia. Nasze zwierzaki bardzo lubią zooplusa za jakość obsługi. Włączenie się w projekt wspierający działania KTOZ-u było więc dla mnie oczywistością. Ważnym aspektem jest dla mnie również wysoki standard współpracy po stronie zooplusa i agencji. Myślę, że to idealne okoliczności do dokonywania realnych zmian. Bardzo dziękuję za zaproszenie do bycia ich częścią”. – komentuje Marta Zabłocka, ilustratorka

„W LiquidThread nie brakuje miłośników zwierząt, a psy towarzyszą nam na co dzień w pracy, dlatego temat pomocy schronisku jest nam bardzo bliski. Praca nad wielokanałową kampanią, która ma na celu wspieranie zwierzaków sprawiła nam ogromną przyjemność i dała mnóstwo satysfakcji. Cieszę się, że mogliśmy w pewien sposób oddać głos tym, którzy na co dzień go nie mają – zwierzakom. Bo kto lepiej opowie o ich potrzebach niż one same?” – powiedziała Martyna Jacewicz, Communication Specialist w LiquidThread.

Działania prowadzone są w digitalu (social media, youtube), lokalnym radiu (30-sekundowe spoty), na nośnikach reklamy zewnętrznej w Krakowie (citilighty, backlighty, naklejki w wagonach, spot na Bagateli i na ekranach w autobusach). Kampania obejmuje też współpracę contentową z AszDziennikiem oraz działania z znanymi osobami, zaangażowanymi w pomaganie zwierzętom. Do akcji włączyli się: Marcin Dorociński, Olga Frycz, Marzena Rogalska, Janiną Daily, Monika Pławucka, Rezigiusz i Agata (a właściwie ich pies – Klucha), Zosia Zborowska (oddając głos Wieśce – PSINFLUENSERCE), Red Lipstick Monster i redaktorzy Vogule Poland. Socialmediowe konta influencerów zostają przejęte przez ich zwierzaki, które w myśl hasła kampanii mają coś do przekazania swoim followersom.

Za pomysł, koncepcję kreatywną i realizację działań odpowiada digitalowo-contentowa agencja – LiquidThread (Publicis Groupe). Strategią mediową, planowaniem i zakupem mediów zajął się Spark Foundry (Publicis Groupe). Działania wystartowały na początku października.

Comments

comments

203
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...