Madhav Sheth obejmie stanowisko  CEO realme w Europie

Informacja Prasowa - 27.08.2020
217

Madhav Sheth obejmie stanowisko  CEO realme w Europie

Madhav Sheth obejmie stanowisko  CEO realme w Europie

  • Madhav Sheth zostanie Wiceprezesem realme oraz CEO realme w Europie i Indiach
  • Madhav, który stoi za sukcesem realme w Indiach, będzie odpowiedzialny za wdrażanie strategii i rozwój marki na Starym Kontynencie

 realme, najszybciej rozwijająca się marka smartfonów na świecie, informuje, że Madhav Sheth zostanie nowym CEO realme w Europie. Sheth obejmie stanowisko Wiceprezesa realme, oprócz przejęcia kierownictwa nad działaniami w Europie, pozostanie CEO realme w Indiach.

Od tego momentu, Madhav będzie  zarządzał wszystkimi działaniami marki na rynku,  wyznaczał strategię i kierunki rozwoju w obszarze korporacyjnym i produktowym, a także odpowiadał za kreowanie wizerunku i reputację realme.

W 2017 roku Madhav dołączył do OPPO jako Dyrektor ds. Sprzedaży i pełniąc to stanowisko odgrywał kluczową rolę w rozwoju kanałów sprzedaży offline. Dzięki wypracowaniu świetnych wyników, w maju 2018 roku dołączył do założyciela realme Sky Li, aby wprowadzić tę markę na rynek w Indiach.

Jego zaangażowanie i wysiłek zaprowadziły realme na drugie miejsce największych marek telefonów pod kątem sprzedaży online oraz czwarte w rankingu producentów smartfonów ogółem w Indiach.

Sheth  został wyróżniony prestiżowymi nagrodami w Indiach, takimi jak “Technologiczna osobowość roku” przez Dainika Jagrana czy “40 under 40” – plebiscyt organizowany przez  Business World.

“Jestem podekscytowany tym, że będę pełnił rolę CEO również w Europie. Ten rynek jest dla nas kolejnym kluczowym etapem rozwoju, po tym ja udało się nam osiągnąć sukces na rynkach azjatyckich. Ściśle współpracujemy z naszymi partnerami aby mocno zaznaczyć naszą obecność, zarówno offline, jak i w kanałach online.” – mówi  Madhav Sheth.

Jednym z celów Madhava na tym nowym etapie jest zapewnienie realme miejsca w gronie 5 największych producentów smartfonów w Europie, w obydwu kanałach sprzedaży, offline i online.

Comments

comments

217
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...