Maciej Tygielski Zastępcą Dyrektora ds. Sprzedaży i Rozwoju Biznesu w AdRetail
Informacja Prasowa - 10.03.2020Maciej Tygielski Zastępcą Dyrektora ds. Sprzedaży i Rozwoju Biznesu w AdRetail
Tygielski do tej pory pełnił funkcję Head of Sales w AdRetail (Grupa Interia.pl), gdzie od samego początku był zaangażowany w budowanie struktury i długoterminowej strategii sprzedaży. Po awansie nadal będzie wykonywać obowiązki związane ze swoją dotychczasową pozycją, które wraz z objęciem nowej funkcji zostały uzupełnione o dodatkowe wyzwania.
Maciej Tygielski w AdRetail pracuje od półtora roku. Jak dotąd udało mu się zoptymalizować modele sprzedażowe e-gazetek oraz zdefiniować nowe produkty dedykowany branży retail, wziąć udział w tworzeniu produktów reklamowych opartych na idei ROPO oraz drive-to-store, oraz współkreować kampanię ROPO360, realizowaną dla Leroy Merlin, która została wielokrotnie doceniona przez branżę i (nominacja do Effie Awards, nagrody w Mixx Awards i Performance Diamonds). Nowa pozycja wiąże się z jeszcze bliższą współpracą z dyrektorem zarządzającym w zakresie tworzenia strategii biznesowej, nawiązywania i negocjowania partnerstw oraz rozwijania produktu.
–Maciej od początku angażował się w aspekty i obszary działania, które często wykraczały poza tematykę sprzedażową. Awans jest więc naturalnym krokiem w rozwoju jego kariery i przypieczętowaniem dotychczasowych sukcesów Macieja– mówi Karol Kamiński, Dyrektor Zarządzający w AdRetail.
Tygielski jest absolwentem Uczelni Łazarskiego. Zanim trafił do AdRetail doświadczenie zawodowe i umiejętności zdobywał w budowaniu struktur sprzedażowych w branży finansowej oraz prowadzeniu projektów start-upowych.