Łukasz Warzecha kontra T-Mobile. Dziennikarz atakuje sieć na Facebooku, szybka reakcja

Redakcja PR - 24.04.2017
89

Dziennikarz skarży się na sieć T-Mobile

Dziennikarz Łukasz Wrzecha poskarżył się na facebookowym profilu T-Mobile, że sieć nie traktuje go wystarczająco dobrze jako stałego klienta. Reakcja administratorów była szybka, acz nie do końca zadowalająca publicystę. Warzecha zareagował nerwowo, kiedy administrator profilu T-Mobile zwrócił się do niego per „Ty”. „Widzę, że pracują u Państwa analfabeci. Więc napiszę raz jeszcze: NIE JESTEŚMY NA „TY”. 

Dziś na oficjalnym profilu T-Mobile Polska pojawił się wpis publicysty „Do Rzeczy”, Łukasza Warzechy. Skarży się w nim na niewystarczająco dobrą jakość obsługi ze strony operatora, którego klientem dziennikarz był prawie 20 lat.

Dziś kończy się moja umowa z T-Mobile i prawdopodobnie w ciągu kilku tygodni skończy się też moja niemal 20-letnia przygoda z siecią, która postanowiła, że nie musi dbać o takich klientów jak ja. Z SUK nie odezwał się do mnie nikt, a oferta “specjalnie dla mnie”, zaprezentowana na moim koncie internetowym, to kpina, a nie propozycja dla kogoś, kto przez 20 lat zostawił u Państwa spore pieniądze.” – czytamy w poście Łukasza Warzechy na tablicy T-Mobile.

Zrzut ekran/ T-Mobile

Zrzut ekran/ Facebook/ T-Mobile

Administratorzy profilu szybko odpowiedzieli na post, zwracając się do publicysty: „Łukasz, dziękujemy za Twoja opinię”. To wywołało złość dziennikarza, który zripostował: „Widzę, że pracują u Państwa analfabeci. Więc napiszę raz jeszcze: NIE JESTEŚMY NA „TY”. Ta reakcja nie zmianiła jednka stylu komunikacji administatorów profilu, którzy próbowali wyjaśnić, skąd użycie imiennego zwrotu:

„Łukasz, w internecie zgodnie z Netykietą jest przyjęte zwracanie się po imieniu do osoby, do której się piszę, nie jest to zwrot „na Ty” tylko zwrot „po imieniu” – ułatwia to komunikację, oraz w dzisiejszych czasach nie sugeruje jakiej płci jest druga osoba.”. – czytamy pod postem.

Finalnie, sieć przeprosiła dziennikarza na Facebooku, o czym sam poinformował na Twitterze:

Wymianę zdań między Łukaszem Warzechą a T-Mobile internauci komentują żartobliwie: „To będzie hit internetu”.

Comments

comments

89
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...