AleRabat to wtyczka, która pomaga oszczędzać na zakupach internetowych. Użytkownicy, którzy ją zainstalowali, otrzymują dostęp do tysięcy promocji i kodów rabatowych. Celem akcji promocyjnej jest przedstawienie korzyści, ale także odczarowanie mitów krążących wokół instalacji rozszerzenia, jako czasochłonnego i skomplikowanego.
– Naszym celem jest dotarcie z kampanią do jak najszerszego grona odbiorców, dlatego odbywa się ona jednocześnie na kilku platformach społecznościowych przy udziale twórców docierających do różnorodnych grup docelowych. W końcu wtyczka AleRabat przeznaczona jest dla każdego, kto chce robić taniej zakupy w sieci – mówi Izabela Malinowska, International Team Leader w LifeTube.
Do kampanii zaangażowanych zostało wielu twórców działających na różnych platformach. Na Twitchu zaangażowani zostali: Xayoo, Japczan czy Lempiank. Na YouTube w kampanii wzięli udział: Julia Kobus, Nanami Chan, PLKD czy Zukoll. Na pozostałych platformach z AleRabat współpracowali między innymi: Porcelanova, Julka Wróblewska oraz Naataaliaap. Każdy z twórców stworzył materiał z lokowaniem wtyczki i przedstawieniem jej funkcjonalności.
LTTM, największa w Europie Środkowo-Wschodniej grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu, odpowiada za koordynację świadczeń dla AleRabat oraz rekrutację twórców do współpracy.