string(116) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/04/1procent_baner_FB_pies_3-800x500.jpg');"
string(90) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/04/1procent_baner_FB_pies_3-800x500.jpg"
LoveBrands Relations przykłada łapę do czegoś dobrego!
LoveBrands Relations, agencja strategicznej komunikacji zintegrowanej wspiera pro bono w staraniach o 1% niezwykłe warszawskie Stowarzyszenie Zwierzęta Ludziom. W skład działań wchodzą m.in. doradztwo komunikacyjne oraz realizacja filmów promocyjnych przeznaczonych na kanały SoMe z udziałem pracowników i przyjaciół stowarzyszenia, w tym aktorką Joanną Moro. Wszystko pod hasłem „Przyłóż łapę do czegoś dobrego i przekaż swój 1% na psy, które pomagają”.
Agencja strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations zdecydowała się pomóc stowarzyszeniu, które od 11 lat służy nie tylko ludziom, ale i zwierzętom. Zajmują się szkoleniem i certyfikowaniem kotów i psów terapeutów oraz od 2010 roku prowadzą działania edukacyjne w ramach programu „Uwaga! Dobry pies”, gdzie ponad 16 tysięcy dzieci z Warszawy i okolic nauczyło się podstawowych zasad bezpieczeństwa w kontakcie z psami.
Magdalena Nawarecka-Piątek, prezeska Stowarzyszenia Zwierzęta Ludziom
Co więcej, Stowarzyszenie Zwierzęta Ludziom to także działalność naukowa i edukacyjna, w tym kursy, konferencje, seminaria oraz upowszechnianie w Polsce standardów IAHAIO. Zebrana kwota z 1% pomoże organizacji na kontynuowanie jej licznych działań wymienionych m.in. na stronie www.zwierzetaludziom.pl
Dorota Bieniek-Kaska, prezes LoveBrands Relations
Komunikacja kampanii „Przyłóż łapę do czegoś dobrego i przekaż swój 1% na psy, które pomagają. Wesprzyj Stowarzyszenie Zwierzęta Ludziom. Wpisz KRS 0000302303” rozpoczęła się z początkiem kwietnia i możliwe, że zostanie przedłużona poza okres zbierania 1% z PITów.
Strona www organizacji: www.zwierzetaludziom.pl
FB: www.facebook.com/stowarzyszeniezwierzetaludziom
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...