LoveBrands dla FRoSTY

Jerzy Ciszewski - 08.01.2019
134

LoveBrands dla FRoSTY

LoveBrands dla FRoSTY

Z początkiem stycznia 2019 roku agencja LoveBrands Relations rozpoczęła stałą współpracę z firmą FRoSTA,  liderem rynku mrożonych panierowanych produktów rybnych. FRoSTA jest jedyną marką w Polsce, której wszystkie produkty rybne posiadają certyfikat zrównoważonego rybołówstwa MSC.

„To nie pierwsza nasza współpraca z firmą FRoSTA. Mieliśmy już przyjemność wspólnej realizacji dwóch projektów eventowych, które okazały się dużym sukcesem. Tym bardziej cieszę się, że będziemy mogli współpracować w zdecydowanie szerszym zakresie. Przed nami kilka naprawdę ciekawych projektów w tym roku.” – mówi Dorota Bieniek – Kaska, Prezes LoveBrands Relations.

W ramach podpisanej umowy, agencja zajmie się kompleksowymi działaniami komunikacyjnymi, m.in. relacjami z mediami, PR produktowym i korporacyjnym, influencer marketingiem oraz doradztwem strategicznym.

Za realizację działań odpowiada zespół: Monika Wincenciak-Ziemba – senior communications expert, Zuzanna Bieńko – communications consultant, Urszula Tygielska – junior communications consultant.
Współpracę zawarto w drodze przetargu.


LoveBrands Relations powered by Grandes Kochonos to agencja strategicznej komunikacji marketingowej, która poprzez m.in. działania content marketingowe w mediach tradycyjnych i społecznościowych wspiera budowę trwałych relacji marek z otoczeniem. Agencja oferuje klientom usługi w zakresie doradztwa strategicznego i komunikacyjnego, Public Relations, strategii odpowiedzialnego biznesu (CSR), komunikacji korporacyjnej i produktowej oraz employer brandingu.

Comments

comments

134
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...