LOT i Colian rozszerzają współpracę. Nowe przekąski i trzy malowania samolotów

Informacja Prasowa - 28.06.2019
239

LOT i Colian rozszerzają współpracę. Nowe przekąski i trzy malowania samolotów

Na kadłubach trzech samolotów typu Embraer należących do Polskich Linii Lotniczych LOT pojawią się specjalnie zaprojektowane reklamy flagowych produktów Colian – Śliwki Nałęczowskiej i Grześków. To jeden z elementów rozszerzonej właśnie współpracy pomiędzy LOT a producentem słodyczy. Na pokładach pojawią się nowe przekąski: czekoladki z miętą Elizabeth Shaw, a także Oranżada Hellena.  

Biuro Produktu Polskich Linii Lotniczych LOT pracując nad udoskonaleniem oferty, od kilku miesięcy prowadziło proces wyboru dostawcy słodkich przekąsek. Zwycięska firma Colian zaproponowała bogaty wachlarz produktów, które LOT oferuje teraz swoim pasażerom.

LOT jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych polskich marek. To nie tylko powód do dumy, ale i zobowiązanie wobec pasażerów, by każdego dnia pracować nad wzmocnieniem oferty połączeń i produktu pokładowego. Z firmą Colian współpracujemy od 2015 roku, kiedy to na pokłady naszych nowoczesnych Boeingów 787 Dreamliner, w ramach specjalnego poczęstunku w klasie biznes w rejsach długodystansowych wprowadziliśmy m.in. Śliwkę Nałęczowską i Krówki Mleczne Solidarności, które przypadły pasażerom do gustu. Cenimy sobie bardzo tę współpracę. Cieszę się, że w wyniku rozstrzygniętego przetargu możemy ją teraz rozszerzyć o gamę nowych produktów – mówi Michał Fijoł, Członek Zarządu ds. Handlowych w Polskich Liniach Lotniczych LOT.

Na pokłady polskiego przewoźnika trafiły następujące produkty firmy Colian: Śliwka Nałęczowska, Krówki Mleczne Solidarność, czekoladki Lily O’Brien’s oraz Mint Elizabeth Shaw, a także Oranżada Hellena. W salonach biznesowych LOT-u – „Polonez” i „Mazurek” na warszawskim Lotnisku im. F. Chopina oferujemy pasażerom Śliwkę Nałęczowską i Krówki Mleczne Solidarność, a niebawem pojawią się też wafelki Grześki i czekoladki z miętą Elizabeth Shaw.

Od 1 maja tego roku pasażerom LOT-u w klasie ekonomicznej w rejsach zagranicznych oraz w rejsach krajowych serwowana jest nowa słodka przekąska – wafelki Grześki. Produkt firmy Colian jest jednym z najpopularniejszych i najchętniej kupowanych wafelków w Polsce. Jego receptura nawiązuje do polskich tradycji cukierniczych. Grześki stopniowo zastępują na pokładach dotychczas oferowane wafelki.

Współpraca z LOT-em ma dla nas znaczenie zarówno biznesowe, jak i wizerunkowe. Colian to silna polska grupa kapitałowa o globalnym zasięgu. Cieszy fakt, że nasza oferta na etapie przetargu okazała się najbardziej atrakcyjna. To potwierdza pozycję Colian, jako rzetelnego i konkurencyjnego partnera w relacjach biznesowych. Jestem przekonany, że obecność wafelków Grześki oraz Śliwki Nałęczowskiej na pokładach samolotów oraz w strefach biznesowych na warszawskim lotnisku umili pasażerom każdą podróż. Kooperacja z LOT-em dosłownie uskrzydla nasze marki! A widok samolotów oznakowanych graficznie wizerunkiem naszych marek sprawia nam wielką radość – mówi Jan Kolański, Prezes Zarządu Colian sp. z o.o.

Wprowadzenie na pokłady nowych produktów to tylko jeden z elementów współpracy LOT-u z firmą Colian. Na kadłubach trzech samolotów typu Embraer należących do Polskich Linii Lotniczych LOT pojawią się specjalnie zaprojektowane reklamy flagowych produktów Colian – Śliwki Nałęczowskiej i Grześków. Dwa z nich zostaną oznaczone jeszcze w tym roku, trzeci w 2020 roku. Jeden z samolotów już od kilku dni możemy oglądać na naszym niebie – to właśnie jego zdjęcie dodaliśmy do tego artykułu.

Świętujące w tym roku 90-lecie powstania Polskie Linie Lotnicze LOT od początku istnienia są ambasadorem Polski na całym świecie. W misję przewoźnika wpisana jest promocja Polski jako gościnnego, nowoczesnego i atrakcyjnego kraju. Na pokładach LOT-u pasażerom serwowane są popularne polskie przekąski i woda mineralna polskiej marki, a dodatkowo pasażerowie LOT Business Class w rejsach długodystansowych mogą skosztować wina pochodzącego z uznanej polskiej winnicy.

fot. Piotr Bożyk

Comments

comments

239
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...