LOT i Colian rozszerzają współpracę. Nowe przekąski i trzy malowania samolotów
Informacja Prasowa - 28.06.2019LOT i Colian rozszerzają współpracę. Nowe przekąski i trzy malowania samolotów
Na kadłubach trzech samolotów typu Embraer należących do Polskich Linii Lotniczych LOT pojawią się specjalnie zaprojektowane reklamy flagowych produktów Colian – Śliwki Nałęczowskiej i Grześków. To jeden z elementów rozszerzonej właśnie współpracy pomiędzy LOT a producentem słodyczy. Na pokładach pojawią się nowe przekąski: czekoladki z miętą Elizabeth Shaw, a także Oranżada Hellena.
– LOT jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych polskich marek. To nie tylko powód do dumy, ale i zobowiązanie wobec pasażerów, by każdego dnia pracować nad wzmocnieniem oferty połączeń i produktu pokładowego. Z firmą Colian współpracujemy od 2015 roku, kiedy to na pokłady naszych nowoczesnych Boeingów 787 Dreamliner, w ramach specjalnego poczęstunku w klasie biznes w rejsach długodystansowych wprowadziliśmy m.in. Śliwkę Nałęczowską i Krówki Mleczne Solidarności, które przypadły pasażerom do gustu. Cenimy sobie bardzo tę współpracę. Cieszę się, że w wyniku rozstrzygniętego przetargu możemy ją teraz rozszerzyć o gamę nowych produktów – mówi Michał Fijoł, Członek Zarządu ds. Handlowych w Polskich Liniach Lotniczych LOT.
Na pokłady polskiego przewoźnika trafiły następujące produkty firmy Colian: Śliwka Nałęczowska, Krówki Mleczne Solidarność, czekoladki Lily O’Brien’s oraz Mint Elizabeth Shaw, a także Oranżada Hellena. W salonach biznesowych LOT-u – „Polonez” i „Mazurek” na warszawskim Lotnisku im. F. Chopina oferujemy pasażerom Śliwkę Nałęczowską i Krówki Mleczne Solidarność, a niebawem pojawią się też wafelki Grześki i czekoladki z miętą Elizabeth Shaw.
Od 1 maja tego roku pasażerom LOT-u w klasie ekonomicznej w rejsach zagranicznych oraz w rejsach krajowych serwowana jest nowa słodka przekąska – wafelki Grześki. Produkt firmy Colian jest jednym z najpopularniejszych i najchętniej kupowanych wafelków w Polsce. Jego receptura nawiązuje do polskich tradycji cukierniczych. Grześki stopniowo zastępują na pokładach dotychczas oferowane wafelki.
– Współpraca z LOT-em ma dla nas znaczenie zarówno biznesowe, jak i wizerunkowe. Colian to silna polska grupa kapitałowa o globalnym zasięgu. Cieszy fakt, że nasza oferta na etapie przetargu okazała się najbardziej atrakcyjna. To potwierdza pozycję Colian, jako rzetelnego i konkurencyjnego partnera w relacjach biznesowych. Jestem przekonany, że obecność wafelków Grześki oraz Śliwki Nałęczowskiej na pokładach samolotów oraz w strefach biznesowych na warszawskim lotnisku umili pasażerom każdą podróż. Kooperacja z LOT-em dosłownie uskrzydla nasze marki! A widok samolotów oznakowanych graficznie wizerunkiem naszych marek sprawia nam wielką radość – mówi Jan Kolański, Prezes Zarządu Colian sp. z o.o.
Wprowadzenie na pokłady nowych produktów to tylko jeden z elementów współpracy LOT-u z firmą Colian. Na kadłubach trzech samolotów typu Embraer należących do Polskich Linii Lotniczych LOT pojawią się specjalnie zaprojektowane reklamy flagowych produktów Colian – Śliwki Nałęczowskiej i Grześków. Dwa z nich zostaną oznaczone jeszcze w tym roku, trzeci w 2020 roku. Jeden z samolotów już od kilku dni możemy oglądać na naszym niebie – to właśnie jego zdjęcie dodaliśmy do tego artykułu.
Świętujące w tym roku 90-lecie powstania Polskie Linie Lotnicze LOT od początku istnienia są ambasadorem Polski na całym świecie. W misję przewoźnika wpisana jest promocja Polski jako gościnnego, nowoczesnego i atrakcyjnego kraju. Na pokładach LOT-u pasażerom serwowane są popularne polskie przekąski i woda mineralna polskiej marki, a dodatkowo pasażerowie LOT Business Class w rejsach długodystansowych mogą skosztować wina pochodzącego z uznanej polskiej winnicy.