Linkhouse powierza performance marketing krakowskiej agencji Harbingers

Informacja Prasowa - 26.02.2024
248

Głównym celem tej współpracy jest zwiększenie efektywności kampanii SEM na rynkach anglojęzycznych oraz wdrożenie skutecznych działań na rynku polskim

Linkhouse, platforma, która łączy zarówno reklamodawców, jak i wydawców, umożliwiając sprawne przeprowadzenie kampanii link buildingowych, nawiązała w lutym 2024 roku współpracę z agencją digital marketingową Harbingers, która ma na celu zwiększenie efektywności działań marketingowych Linkhouse, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach anglojęzycznych. Współpraca z Harbingers obejmie Analitykę, działania PPC, a także doradztwo strategiczne.

Głównym celem tej współpracy jest zwiększenie efektywności kampanii SEM na rynkach anglojęzycznych oraz wdrożenie skutecznych działań na rynku polskim. Krakowska agencja Harbingers, wykorzystując swoje bogate doświadczenie i zaawansowane narzędzia analityczne, będzie odpowiedzialna za optymalizację oraz zarządzanie kampaniami reklamowymi Linkhouse, aby maksymalizować ich skuteczność i ROAS.

Jesteśmy podekscytowani rozpoczęciem współpracy w zakresie performance marketingu z Linkhouse. To firma, która wprowadza innowacje w procesie budowania linków, a teraz, dzięki naszym wspólnym działaniom, będziemy mogli zwiększyć jej efektywność marketingową, także na rynkach międzynarodowych. Nasze doświadczenie w zakresie SEM i analityki, połączone z unikalnym podejściem Linkhouse do budowania strategii linkbuildingowej, stworzy idealne warunki do osiągnięcia wyznaczonych celów — komentuje Michał Stadler — Senior Sales Executive w Harbingers.

Comments

comments

248
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...