Lifetube rozpoczyna celebrację 10. roku działalności, prezentując kluczowe zmiany. Firma przygotowała nową ofertę dla twórców i odmienione portfolio produktów dla klientów. Od dziś funkcjonuje w uproszczonej strukturze oraz pod zupełnie nową identyfikacją wizualną.
Jestem podekscytowany zmianami, które u nas zachodzą, a nasz nowy branding jest doskonałą ilustracją świeżości, którą wprowadzamy na rynek. Jako nasz znak rozpoznawczy wybraliśmy gwiazdę, która do nas macha – jest jednocześnie sygnetem i emotką. Symbolizuje ona gwiazdy internetu, a dokładniej talenty, które wspieramy i które dzięki nam mogą tworzyć jeszcze więcej i lepiej. Kod wizualny i kolorystyczny naszej nowej identyfikacji czerpie garściami z komunikacji internetowej, która jest naturalnym środowiskiem dla nas i naszych talentów. Neonowe kolory, gradienty i emotki są bardzo aktualne i podkreślają naszą ambicję, którą jest wyznaczanie trendów na rynku ekonomii twórców. Doskonale udało się to uchwycić specjalistom z Mamastudio – jednej z najlepszych w kraju agencji brandingowych, z którą mieliśmy przyjemność pracować przy tym przedsięwzięciu – tłumaczy Michał Dębski, Head of Communications and International Growth w Lifetube.