LifeTube startuje z kampanią dla AliExpress

Informacja Prasowa - 17.09.2019
266

LifeTube startuje z kampanią dla AliExpress

AliExpress inwestuje we współpracę z polskimi youtuberami! Ruszyła kampania, w ramach której twórcy topowych kanałów z sieci LifeTube: Baku Family, MaturaToBzdura i JelenieJaja zachęcają do skorzystania z nowej promocji sklepu AliExpress. LifeTube odpowiada za koncepcję oraz koordynację działań.

Zadaniem youtuberów jest zachęcenie ich widzów do założenia konta w sklepie internetowym AliExpress. Wykorzystują do tego spersonalizowane kody rabatowe (matura828, bakusiowo828, jelenie828), dzięki którym każdy nowy użytkownik otrzyma 4 dolary zniżki (przy zakupie za minimum 5 dolarów). Youtuberów zaangażowanych w kampanię subskrybuje obecnie ponad półtora miliona osób, a ich kanały są jednymi z najpopularniejszych w swoich kategoriach – parentingowej, edukacyjnej oraz rozrywkowej.
Kampania, która wprowadza AliExpress na polski YouTube, potrwa do końca września. Influencerzy opublikowali już pierwsze dedykowane filmy oraz posty w mediach społecznościowych. Dzięki dobraniu twórców z różnych kategorii tematycznych ich komunikaty dotrą do zróżnicowanej widowni. LifeTube odpowiada za stworzenie konceptu kampanii, dobranie profesjonalnych i zasięgowych influencerów oraz koordynację realizacji świadczeń.

Polska jest dla nas jednym z kluczowych rynków, dlatego kontynuujemy akcję promocyjną skierowaną do nowych użytkowników. Myślimy zwłaszcza o młodych klientach – dodaje Wang Mingqiang, dyrektor generalny AliExpress.

AliExpress jest zewnętrzną platformą, dzięki której indywidualni sprzedawcy sprzedają produkty konsumentom na całym świecie. Chociaż w Polsce platforma jest dość znana chińska firma dopiero od niedawna wzorem światowych trendów stawia na współpracę reklamową z Influencerami.

Comments

comments

266
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...