LifeTube największą siecią wielokanałową na YouTubie w Europie

Informacja Prasowa - 23.09.2016
266

LifeTube przekroczył 30 mln stałych widzów – to największa sieć w Europie

Minęły trzy lata od założenia spółki LifeTube – wyspecjalizowanej w influencer marketingu agencji opartej o sieć wielokanałową YouTube (MCN). Ten intensywny okres zaowocował najlepszymi w historii firmy wynikami – LifeTube dociera obecnie do 30 mln stałych widzów (subskrybentów) i generuje 225 mln wyświetleń miesięcznie. Jest obecnie największą niemiędzynarodową siecią partnerską w Europie.

LifeTube powstał w 2013 roku jako MCN – wielokanałowa sieć YouTube. Obecnie pełni rolę telewizji nowej generacji i wyspecjalizowanej w influencer marketingu agencji zrzeszającej 250 twórców wideo, w tym ponad 100 kanałów Premium, prowadzonych przez najpopularniejszych polskich influencerów. W sumie dociera do 30 000 000 stałych widzów (suma subskrypcji) i generuje średnio 225 mln wyświetleń miesięcznie. To dwukrotnie lepszy wynik niż w ubiegłym roku.

Jestem bardzo dumny z pracy całego zespołu specjalistów, dzięki któremu możemy komunikować kolejne sukcesy. Nasza sieć zrzesza świetne jakościowo kanały, co przekłada się bezpośrednio na zasięg, z jakim jesteśmy w stanie docierać do odbiorców. To pozwala nam tworzyć profesjonalne kampanie dla marek, które, przychodząc do nas, mają pewność, że otrzymają angażujący, autentyczny i świetny content – komentuje wyniki Paweł Stano, prezes LifeTube.

LifeTube wypracował sobie pozycję lidera w Europie wśród ogólnokrajowych (niemiędzynarodowych) sieci partnerskich i ze względu na specyfikę działalności aktualnie nie planuje ekspansji na nowe rynki.

To, że do każdej produkcji podchodzimy indywidualnie, w przypadku takiej działalności jak nasza, nie może być pustym sloganem. Każdorazowo – zależnie od marki, rodzaju kampanii i postawionego celu – musimy dopasować influencerów, narzędzia, platformy, format i ogólny przekaz. Przy współpracy z topowymi youtuberami realizujemy angażujące kampanie, które wymagają od nas głębokiej znajomości rodzimego rynku i panujących na nim trendów – tłumaczy Stano.

Rozwój LifeTube nie dotyczy jedynie obszaru wideo online. Integracja działań na kilku platformach jednocześnie jest jednym z głównych założeń firmy, konsekwentnie dążącej do funkcjonowania w modelu MPN (Multiplatform Network). LifeTube – obok bycia siecią partnerską – jest również wyspecjalizowaną w influencer marketingu agencją pracującą dla takich marek, jak: Coca-Cola, Google, Disney, Play, Orange, mBank, L’Oreal i wiele innych.

Comments

comments

266
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...