Leo Burnett Warszawa zrealizuje nowy projekt dla marki No-Spa

Jerzy Ciszewski - 21.12.2018
215

Leo Burnett Warszawa zrealizuje nowy projekt dla marki No-Spa

Leo Burnett Warszawa zrealizuje nowy projekt dla marki No-Spa

 Agencja Leo Burnett Warszawa, należąca do Publicis Groupe, wygrała przetarg na realizację nowego projektu dla marki No-Spa. Projekt, w ramach którego prace rozpoczęły się na początku listopada, wystartuje w pierwszej połowie 2019 roku.

To pierwsze zlecenie, jakie Leo Burnett Warszawa zrealizuje dla firmy Sanofi, producenta leku No-Spa.  Współpraca ma charakter projektowy i zaplanowana jest na cały 2019 rok. „Zdecydowaliśmy się na współpracę z Leo Burnett Warszawa, gdyż zaproponowane przez agencję pomysły kreatywne i narzędzia umożliwiające ich realizację najlepiej adresują wszystkie potrzeby i cele naszego projektu. Wierzymy, że razem stworzymy absolutnie wyjątkową platformę komunikacji, która będzie punktem wyjścia do dyskusji społecznej na temat wagi relacji matka – córka.” – tak decyzję o wyborze Leo Burnett Warszawa komentuje Aleksandra Rybarska, Senior Brand Manager Digestive Category w Sanofi Polska.

Ze strony Agencji za projekt odpowiada Magdalena Niechwiej, Account Director. Za strategię odpowiada Adam Nowakowski, zastępca dyrektor zarządzającej i dyrektor strategii, kreacje przygotował zespół kreatywny pod kierownictwem Macieja Porębskiego, Executive Creative Directora.

„Sanofi to już kolejny Klient, który docenił unikatową ofertę i kompleksowość, którą zapewniamy na każdym etapie realizacji projektu. Wygrana cieszy nas tym bardziej, że to pierwszy projekt, który będziemy realizować wspólnie z firmą Sanofi”. – komentuje Hanna Jackowska, Dyrektor zarządzająca Leo Burnett Warszawa.

No-Spa, 40 mg, tabletki; każda tabletka zawiera: 40 mg chlorowodorku drotaweryny (Drotaverini hydrochloridum). Substancje pomocnicze: laktoza jednowodna 52,0 mg. Wskazania do stosowania: stany skurczowe mięśni gładkich  związane z chorobami dróg żółciowych: kamicą dróg żółciowych, zapaleniem pęcherzyka żółciowego, zapaleniem okołopęcherzykowym, zapaleniem przewodów żółciowych, zapaleniem brodawki Vatera; stany skurczowe mięśni gładkich dróg moczowych: kamica nerkowa, kamica moczowodowa, zapalenie miedniczek nerkowych, zapalenie pęcherza moczowego, bolesne parcie na mocz. Jako leczenie wspomagające może zostać użyta bezpiecznie i z pożądanym skutkiem: w stanach skurczowych mięśni gładkich przewodu pokarmowego: chorobie wrzodowej żołądka i dwunastnicy, zapaleniu żołądka, zapaleniu jelit, zapaleniu okrężnicy, stanach skurczowych wpustu i odźwiernika żołądka, zespole drażliwego jelita grubego, zaparciach na tle spastycznym i wzdęciach jelit, zapaleniu trzustki; w schorzeniach ginekologicznych: bolesnym miesiączkowaniu. Przeciwwskazania: Nadwrażliwość na substancję czynną lub którąkolwiek substancję pomocniczą produktu. Ciężka niewydolność wątroby, nerek i serca. Blok przedsionkowo-komorowy II i III stopnia. Nie stosować u dzieci poniżej 6 lat.

***

Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są m.in. Procter & Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg‘s, KraftHeinz, McDonald’s, MillerCoors, Nintendo
i Fiat. Od 2002 roku agencja należy do Publicis Groupe.

 

Comments

comments

215
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...