Leo Burnett Warszawa ponownie wygrywa przetarg na obsługę reklamową Otodom

Informacja Prasowa - 18.07.2023
232

W 2021 roku agencja zaprojektowała nową platformę komunikacji dla tej marki

Agencja Leo Burnett po raz kolejny wygrała przetarg na stworzenie strategii oraz kreacji dla najpopularniejszego w Polsce serwisu nieruchomości Otodom należącego do Grupy OLX. W 2021 roku agencja zaprojektowała nową platformę komunikacji dla tej marki. Towarzyszyło jej hasło „Znajdź dom, który Ci odpowiada”. Podstawowym założeniem planowanych na najbliższy rok działań jest stworzenie wyrazistych i angażujących kreacji.

„Serdecznie dziękujemy za okazane nam po raz kolejny zaufanie. To dla nas dowód, że potrafimy w Leo Burnett tworzyć angażujące idee, które przekładają się na rozwój biznesu” –  powiedziała Hanna Jackowska, Dyrektorka Generalna Leo Burnett Warszawa.

W zaprojektowanej w 2021 roku przez Leo Burnett komunikacji serwis Otodom był przedstawiany jako platforma randkowa, dzięki której mieszkania mogą znaleźć idealnych lokatorów, a domy wymarzonych mieszkańców. Kampania została nagrodzona statuetką Effie w kategorii Commerce. Zdobyła także nagrody w konkursach Golden Arrow oraz Kreatura.

„Otworzyliśmy się na nowe pomysły, a te stworzone przez Leo Burnett Warszawa po raz kolejny potrafiły nas zaskoczyć. Parafrazując słowa naszej reklamy, można powiedzieć, że dzięki przetargom Klienci znajdują wymarzone agencje, a agencje wymarzonych Klientów” – powiedziała Anna Adrian, Head of Marketing Otodom.

Comments

comments

232
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...