Leo Burnett dla innogy Polska

Redakcja PR - 05.10.2018
179

„Docenisz prąd prosto z natury”

To hasło kampanii popularyzującej zachowania proekologiczne w obszarze energetyki.

Prowadzone działania są kontynuacją polityki firmy innogy, która od lat konsekwentnie popularyzuje zieloną energię. Jest to także wyraz zaangażowania marki w życie lokalnej społeczności i podnoszenia jakości jej życia.

Praca nad tym projektem cieszy nas podwójnie. To pierwsza kampania, którą zrealizujemy wspólnie z innogy Polska. Cieszymy się także jako warszawiacy, dla których wspieranie ochrony środowiska jest niezwykle istotne. Badania pokazują, że nie jesteśmy w tym poglądzie osamotnieni, dlatego wierzymy, że nasza kampania zachęci mieszkańców do sięgnięcia po zieloną energię – mówi Adam Nowakowski, Deputy Managing Director Leo Burnett Warsaw.

Comments

comments

179
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...