string(105) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/10/ooh_innogy_chlopiec.s.jpg');"
string(79) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/10/ooh_innogy_chlopiec.s.jpg"
„Docenisz prąd prosto z natury”
To hasło kampanii popularyzującej zachowania proekologiczne w obszarze energetyki.
Prowadzone działania są kontynuacją polityki firmy innogy, która od lat konsekwentnie popularyzuje zieloną energię. Jest to także wyraz zaangażowania marki w życie lokalnej społeczności i podnoszenia jakości jej życia.
Praca nad tym projektem cieszy nas podwójnie. To pierwsza kampania, którą zrealizujemy wspólnie z innogy Polska. Cieszymy się także jako warszawiacy, dla których wspieranie ochrony środowiska jest niezwykle istotne. Badania pokazują, że nie jesteśmy w tym poglądzie osamotnieni, dlatego wierzymy, że nasza kampania zachęci mieszkańców do sięgnięcia po zieloną energię – mówi Adam Nowakowski, Deputy Managing Director Leo Burnett Warsaw.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...