Lemon i Grape Film pod jednym szyldem

Redakcja PR - 25.09.2018
42

Dom produkcyjny Lemon oraz Grape Film - studio produkujące kontent video łączą się pod marką Lemon Film

Jak przyznają właściciele, powodów połączenia było kilka. Obie firmy były w pełni komplementarne, Lemon od początku swojego istnienia zajmował się produkcją filmów reklamowych na potrzeby kampanii telewizyjnych. Doświadczenie w tej dziedzinie zdobywał przez 19 lat produkując setki filmów na potrzeby największych klientów. Kiedy 5 lat temu na rynku zaczęło pojawiać się coraz więcej zapytań dotyczących produkcji treści do Internetu, branded content, oraz innych mniejszych form video – powstał Grape Film, jako firma posiadająca kompetencje do obsługi takich właśnie projektów.

Początkowo odmienne rodzaje produkcji, obecnie coraz bardziej nakładają się na siebie. Naturalną konsekwencją tego jest połączenie firm. Dzięki temu klienci znajdą szerszy zakres kompetencji pod jednym dachem. – mówi Jarosław Gajewski, członek Zarządu. Dodatkowo, zarówno jedna jak i druga spółka ma szerokie, dobrze zdywersyfikowane portfolio klientów. To dwie stabilne firmy działające na swoich rynkach, dajemy im więc możliwość obsługi szerszej listy, zarówno lokalnych jak i sieciowych klientów, co oczywiście skutkuje większym potencjałem wzrostu biznesu.

Warto pamiętać, że najważniejsi są ludzie, bo to oni tworzą firmę, zbudowali obydwie marki i pracowali na ich sukces przez te wszystkie lata. Mamy zgrany, doświadczony i profesjonalny team, który z sukcesami realizuje polskie i międzynarodowe produkcje, dlatego nie zamierzamy wprowadzać rewolucyjnych zmian w zespołach – komentuje Paweł Stawiński.

W połączonej strukturze za zarządzanie produkcją będzie odpowiedzialny Paweł Stawiński – dotychczas Prezes Grape Film, który obecnie został Partnerem w nowej spółce. Trzyosobowy zarząd firmy to jednocześnie jej wspólnicy: Maciej Czapiewski, odpowiedzialny z finanse; Paweł Stawiński, odpowiedzialny za obszar produkcji i Jarosław Gajewski, odpowiedzialny za rozwój firmy.

 

Comments

comments

42
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...