„Łapy, łapy, zbieraj łapy” Stalexport Autostrada Małopolska łączy siły z Youtuberami

Informacja Prasowa - 24.09.2021
257

„Łapy, łapy, zbieraj łapy” Stalexport Autostrada Małopolska łączy siły z Youtuberami

„Łapy, łapy, zbieraj łapy”
Stalexport Autostrada Małopolska łączy siły z Youtuberami
i wspiera schroniska dla zwierząt

Popularni youtuberzy: Urbex History, PodróżoVanie oraz Kamil in Travel we współpracy
z zarządcą koncesyjnego odcinka autostrady A4 testują automatyczne płatności za przejazdy
i zachęcają do włączenia się w akcję pomocy bezdomnym zwierzętom. Każdy przejazd opłacony automatycznie do końca września br. powiększy kwotę, jaką Stalexport Autostrada Małopolska dofinansuje schroniska w Katowicach i w Krakowie. Wystarczy, że kierowcy zarejestrują się na stronie www.automatycznaA4.pl.

Kampania promująca akcję prowadzona jest pod hasłem „Łapy, łapy, zbieraj łapy”. Twórcy internetowi w materiałach wideo promują korzystanie z automatycznych płatności za przejazdy – tańszych i szybszych od płatności tradycyjnych, a teraz także wspierających bezdomne zwierzęta. Przejazdy koncesyjnym odcinkiem A4, które w ciągu ostatnich trzech miesięcy zostały bądź jeszcze do końca września zostaną opłacone przez aplikację lub elektroniczny pobór opłat A4Go, mogą zwiększyć pulę dofinansowania dla schronisk. Wystarczy przybić wirtualną łapę – zarejestrować się na stronie www.automatycznaA4.pl. Im więcej zebranych łap, czyli przejazdów z płatnościami automatycznymi, tym większe wsparcie, celem jest przekazanie po 10 000 PLN na rzecz Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Katowicach oraz Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
w Krakowie.

– Po  zrealizowanej kilka lat temu kampanii społecznej Gra o psieżycie, poruszającej problem porzucania psów przy drogach, kolejny raz angażujemy się w działanie, które ma poprawić los zwierząt. Każda rejestracja na stronie akcji powiększa pulę wsparcia dla schronisk i jest wartością dodaną do wygody, jaką płatności automatyczne niosą ze sobą dla ich użytkowników. Wybór beneficjentów naszego wsparcia jest nieprzypadkowy, to schroniska opiekujące się bezdomnymi zwierzętami w miastach, które łączy nasza autostrada – mówi Rafał Czechowski, rzecznik prasowy Stalexportu Autostrady Małopolskiej.

Pracująca na rzecz Stalexportu Autostrady Małopolskiej agencja IMAGO Public Relations do współpracy przy tym przedsięwzięciu zaprosiła TalentMedia (grupa LTTM) – agencję wyspecjalizowaną w działaniach influencer marketingowych, która koordynuje współpracę z Youtuberami i współtworzyła pomysł akcji.

– Kampania jest wyjątkowa, ponieważ na równi z zachęcaniem odbiorców do automatycznych płatności stoi cel charytatywny. Wierzymy, że dzięki zaangażowanym społecznościom skupionym wokół influencerów wiele osób nie tylko usłyszy o akcji, ale również chętnie się do niej przyłączy. Influencerzy, popularni twórcy wideo i ich fani wielokrotnie udowodnili już, jak wielka siła tkwi w zaangażowanych społecznościach wspólnie realizujących szczytny cel – mówi Robert Fidler, Creative Lead w grupie LTTM, do której należy agencja TalentMedia.

Łączna liczba subskrypcji zaangażowanych w kampanię Youtuberów to 1,6 mln.

Twórcy vloga PodróżoVanie przemierzają Europę i mieszkają we własnoręcznie zbudowanym campervanie. Autorzy kanału Urbex History zwiedzają i filmują opuszczone miejsca, czasem tajne lub niedostępne. Kamil in Travel relacjonuje podróże i spotkania z dzikimi zwierzętami. Podczas swoich wrześniowych wypraw odkrywają zalety podróżowania autostradą A4 Katowice-Kraków z płatnościami automatycznymi. Ich filmy zachęcające do udziału w akcji Stalexportu na rzecz schronisk można zobaczyć pod poniższymi linkami:

Urbex History: https://www.youtube.com/watch?v=xrmKkzr2k3o

PodróżoVanie: https://www.youtube.com/watch?v=33HtylTc4Z4&t=189s

Kamil in Travel: https://www.youtube.com/watch?v=aPQ83-_uZpQ

Comments

comments

257
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...