Lakma Strefa wybrała Triple PR

Informacja Prasowa - 06.09.2017
62

Lakma Strefa wybrała Triple PR

Lakma Strefa – polskie przedsiębiorstwo specjalizujące się m.in. w chemii gospodarczej – od września 2017 r. rozpoczęła współpracę z agencją Triple PR, która zajmie się działaniami komunikacyjnymi wspierającymi kampanię reklamową oraz wizerunek firmy w mediach.

Triple PR koordynuje szeroko pojętą komunikację PR zintegrowaną z całością działań marketingowych adresowanych dla marek Sidolux i Perlux.

Do głównych zadań agencji należy nawiązanie relacji z mediami oraz pozycjonowanie i wzmacnianie świadomości marki na polskim rynku. Celem agencji jest również budowanie wizerunku marki Sidolux, jako lidera w kategorii środków do czyszczenia i pielęgnacji podłóg na rynku.

Wybraliśmy Triple PR ze względu na kompleksową ofertę oraz elastyczne podejście do zagadnienia. Triple PR to zespół doświadczonych osób, które profesjonalnie wykonują swoje zadania. Głównym celem kampanii jest umocnienie wizerunku marki na rynku oraz szerokie dotarcie do konsumentów. Chcemy im przypomnieć, że Sidolux to od wielu lat niekwestionowany lider i marka nr 1 wśród produktów do podłóg w Polsce* – komentuje Justyna Kiełkowska, Marketing Manager, Lakma Strefa.

Kampanię koordynuje Justyna Kiełkowska, Kierownik Marketingu Lakma Strefa, po stronie agencji Triple PR Adrianna Dzienis, Młodszy Specjalista PR.

Współpraca ma charakter projektowy.

Agencja Triple PR jest obecna na polskim rynku od ponad 9 lat. Prowadzi działania zarówno z zakresu PR-u produktowego, jak i korporacyjnego przede wszystkim dla firm z branży: marketingowej, nowoczesnych usług dla biznesu, FMCG i wnętrzarsko-budowlanej. Triple PR specjalizuje się w tworzeniu i realizacji długofalowych strategii public relations, działaniach z zakresu media relations oraz content marketingu.

Comments

comments

62
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...