Laboratorium EE wzmacnia dział UX – do zespołu dołączył Jarosław Dobrowolski

Informacja Prasowa - 02.03.2018
270

Laboratorium EE wzmacnia dział UX - do zespołu dołączył Jarosław Dobrowolski

Jarosław Dobrowolski odpowiada w Laboratorium EE za projektowanie produktów i usług cyfrowych. Wcześniej przez ponad 2 lata pracował jako architecture team leader w agencji Isobar Polska, a także w agencjach K2, OS3 i MRM Worldwide.

Jako projektant doświadczeń Jarosław Dobrowolski zaczął swoją przygodę z user experience jeszcze w czasie, kiedy to określenie nie było powszechnie nadużywane. Zaczynał jako architekt informacji w firmie Argonauts, będącej częścią agencji Grey Worldwide. Przez większość kariery związany był z agencjami reklamowymi, takimi jak MRM (ponad 2 lata), OS3 (półtora roku), K2 (prawie 3 lata) czy Isobar Group. Zrealizował projekty na zlecenie m.in. Jeronimo Martins, Vectra, McDonalds, Play, T-Mobile.pl, Carrefour.pl, PZU, PKO BP, Centrum Nauki Kopernik, Volkswagen, Ikea, Heineken i wiele innych.

Jak twierdzi, w chwili obecnej szczęśliwie rozwija się poza strukturami korporacji, wiążąc swój los z Laboratorium EE, w którym ma nadzieję w końcu zrealizować swoje twierdzenie, że przeznaczeniem UX designerów jest czynić świat lepszym. Jarosław Dobrowolski z wykształcenia jest bibliotekarzem, a z zamiłowania praktykiem sztuk walki, podróżnikiem, motocyklistą oraz miłośnikiem psów. Laboratorium EE to niezależna badawczo-rozwojowa firma technologiczna, zajmująca się tworzeniem takich usług i produktów cyfrowych, które mogą wywierać pozytywny wpływ na świat. W gronie zrealizowanych przez firmę w ostatnim czasie projektów znalazły się m.in. Sonar.Wyborcza.pl (wsparte przez Google DNI i bazujące m.in. na danych z Sejmu, organizacji Mam Prawo Wiedzieć i innych narzędzie do prześwietlania rzeczywistych aktywności polityków), cyfrowe repozytorium Biblioteki Narodowej Polona, wspierające pamięć seniorów aplikacje MEMO, serwis internetowy nowego magazynu Pismo, czy opracowanie koncepcji grywalizacji dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy. Wśród kluczowych specjalizacji Laboratorium EE znajdują się wspieranie dziennikarstwa w erze internetu, tworzenie rozwiązań cyfrowych dla seniorów i testowanie bezpieczeństwa danych w sieci.

Comments

comments

270
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...