Konsumentocentryzm- czyli o tym jak klient stanął w centrum uwagi firm

Redakcja PR - 21.07.2017
123

Konsumentocentryzm- czyli o tym jak klient stanął w centrum uwagi firm

Konsumentocentryzm- czyli o tym jak klient stanął w centrum uwagi firm Przed erą Internetu firmy prowadziły swój marketing nieco inaczej niż obecnie. Reklamy, które były emitowane w telewizji konstruowano w inny sposób, nikt nie zakładał wejścia w interakcje z konsumentem.

Obecne akcje marketingowe, oprócz reklam telewizyjnych, wprowadzają symultanicznie działania w social mediach. Obecna technologia pozwala za pomocą Internetu dać marce konkretną odpowiedź, którą w dodatku widzą pozostali użytkownicy sieci. Taki obrót sprawy sprawił, że działania na Facebooku czy Twitterze dla firm jest równie istotne co tradycyjny marketing. Wystarczy spojrzeć na kampanie reklamowe wielkich korporacji. Coca-Cola, Adidas, Nike. Firmy te podczas promocji stawiają na interakcje z odbiorcą. Biorą sobie mocno do serca ich opinie i starają się pokazać przez to, że potencjalni klienci są dla marki najważniejsi.

Do czego takie zachowanie prowadzi? Dowiedz się więcej tu: blog.freebee.pl

 

Comments

comments

123
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...