Konsument po pandemii i 360-stopniowe spojrzenie na jego potrzeby – konferencja

Informacja Prasowa - 22.09.2020
212

Konsument po pandemii i 360-stopniowe spojrzenie na jego potrzeby - konferencja

Konsument po pandemii i 360-stopniowe spojrzenie na jego potrzeby, czyli NEXT DAY – CONSUMER OF THE FUTURE, konsolidacyjna konferencja już 29 września.

Kim będzie konsument po pandemii i jak się zmieni przez kolejne lata? Na co wyda pieniądze? Gdzie i jak będzie robić zakupy? Jak będzie spędzać czas? Jak będzie konsumować media? W jaki sposób należy dla niego stworzyć produkty i usługi oraz jak je dostarczyć? Gdzie i jak wpleść w działania biznesowe zarządzanie „koronawirusowym” i „pokoronawirusowym” lękiem?

Odpowiedzi na te pytania znajdziecie na jednym z najciekawszych wydarzeń 2020 r., jakim będzie Next Day – Consumer of the Future.

Multiformatowe wydarzenie oferuje uczestnikom elastyczne kanały odbioru prezentowanych treści, takie jak: live-online, VoD, konsultingową sesję Q&A, podcasty oraz raport, w którym znajdą się pokonferencyjne merytoryczne materiały poszerzone o treści redakcyjne, analizy, wywiady i komentarze. Uczestnicy konferencji, wykupując pełny dostęp, otrzymają ponad 10 godzin wysoce merytorycznych i zarazem inspiracyjnych wystąpień oraz dyskusji z udziałem liderów ze świata biznesu.

NEXT DAY TO WIĘCEJ NIŻ KONFERENCJA

To wydarzenie, podczas którego prezentowane będą nowe metatrendy i kreatywne rozwiązania. To spotkanie inspiracyjne i wideoprodukcje merytoryczne, które skłaniać będą dzisiejsze firmy do myślenia o konsumencie przyszłości przez pryzmat nie tylko biznesu, ale także jego zmienionych przez pandemię potrzeb społecznych.

Trzy czołowe tytuły branżowe –„Media Marketing Polska”, „Handel” oraz „Food Service” – po raz pierwszy połączą swoje zasoby merytoryczne i wspólnie z najlepszymi ekspertami w swoich dziedzinach opowiedzą o tym, jak będą wyglądać świat i gospodarka w kolejnych latach z perspektywy konsumenta. Konsolidacja wiedzy eksperckiej z branż: media/marketing, retail/FMCG i HoReCa pozwoli na 360-stopniowe spojrzenie na konsumenta i jego potrzeby od strony produktowej, poprzez dystrybucję, komunikację, na konsumpcji i stylu życia kończąc.

NEXT DAY – CONSUMER OF THE FUTURE – oglądasz, kiedy chcesz, słuchasz, kiedy chcesz, czytasz, kiedy chcesz.

W PROGRAMIE

Next Day rozpocznie się od wspólnej OGÓLNODOSTĘPNEJ online’owej sesji live na socialmediowych kanałach poszczególnych magazynów – „Media Marketing Polska”, „Handel” oraz „Food Service”. Będzie to inspirujący poranek wypełniony wystąpieniami i dyskusjami dotyczącymi najaktualniejszych metatrendów w całej gospodarce.

Druga część dnia to sesja webinarowa, w której uczestnicy mają możliwość interakcji z prelegentami podczas konsultingowej sesji Q&A.

Następnie uczestnicy po zalogowaniu się na stronie otrzymają dostęp do wykupionych treści merytorycznych (udostępnionych w blokach tematycznych w zależności od zakupionego wcześniej pakietu).

SESJA ONLINE

Powitanie i wstęp merytoryczny

  • konsument: gdzie jest, czego szuka, czego potrzebuje
  • co będzie kluczowe z punktu widzenia marketerów, ludzi mediów, restauratorów, detalistów i producentów FMCG: wielkie znaki zapytania i „pewniaki”

Michalina Szczepańska, Handel / Tomasz Wygnański, MMP / Agata Godlewska, Food Service

10:30 – 11:10

Nowa rola miast, ulic i centrów handlowych.

  • Jak zmieniające się potrzeby użytkowników wpłyną na podejście do handlu?
  • Synergia w projektach mixed-use – jak powinna wyglądać relacja zewnętrznych i wewnętrznych przestrzeni handlu?
  • Czy w efekcie pandemii ulice handlowe zyskają na znaczeniu?
  • Czy centra handlowe czeka rewolucja?
  • Jaka powinna być w tym rola włodarzy miast?

Przemysław Chimczak, ThinkCo / Marta Cegielnik, Colliers International / Marcin Materny, Echo Investment

11:20 – 11:50

Przyszłość gospodarki subskrypcji – do czego jeszcze kupimy dostęp?

  • Własność versus kupowanie dostępu – do jakich jeszcze branż zawita ekonomia subskrypcji?
  • Na ile pandemia koronawirusa przyspieszyła zainteresowanie dostępem, a nie własnością?
  • Na ile wartych miliardy marek i biznesów jest tu jeszcze miejsce?
  • Co będziemy posiadać, a do czego „zaledwie” mieć dostęp?
  • A może posiadanie to w ogóle relikt przeszłości?

Michalina Szczepańska, Handel / Maciej Kroenke, PWC

12:00 – 12:30

Lojalność nowej generacji

  • Jak wykorzystać wiedzę o konsumencie
  • Zwyczaje zakupowe online i offline
  • Jak pandemia wpłynęła na shopperów

Dorota Haller, Huawei

12:40 – 13:20

Innowacja dziś – Nielsen Breakthrough Innovation

  • Innowacja dziś: Jak wprowadzić innowacje na rynek, żeby odniosła sukces?
  • Jak koronawirus zmienił rozwój innowacji?
  • Dlaczego większość innowacji kończy się porażką?
  • Jak zmienia się podejście konsumenta do innowacji – czy potrzebuje ich w niepewnych czasach?

Michalina Szczepańska, Handel / Wojciech Bortkiewicz, CEDC International /

Prof. UW dr hab. Krzysztof Klincewicz, University of Warsaw / Marek Rudek, Nielsen

WEBINARY LIVE

14:00 – 14:40

Co sprawdza się na rynku chińskim, czyli które z azjatyckich rozwiązań w handlu staną się w Polsce standardem za 10 lat.

  • Co dziś pomaga detalistom w Chinach?
  • Co może sprawdzić się w kolejnych latach w Polsce?
  • Jak różne rozwiązania zaadaptować do polskich warunków?
  • Jak zmienił się sklep w Chinach w związku z pandemią?

Bartosz Ziółek, Amber Consulting

14:55 – 15:35

Nowe Social Media

Co mówi nam TikTok o kierunku zmian na platformach społecznościowych

Bartek Sibiga, DDOB

16:00 – 16:40

Menu na wyjście z kryzysu – jak analizować koszty prowadzenia biznesu gastronomicznego (od produktów przez koszty pracownicze i inne – podstawowe dla biznesu).

  • Nie liczysz, przegrywasz! Dlaczego w restauracji potrzebne są analizy.
  • Najczęstsze błędy w gastronomi, które wpływają na zły wynik finansowy.
  • Dlaczego należy monitorować i jak polecać dania, które mają lepsze wyniki.
  • Skuteczne narzędzia pomagające zwiększyć sprzedaż.
  • Odprawa czyli jeden z najważniejszych dziennych rytuałów skutecznego Managera wpływająca na wynik finansowy.

Paweł Gruba, V4B.pl

BLOK TEMATYCZNY HANDEL

Konsument przyszłości zmieniony przez COVID – czego potrzebuje, czego poszukuje, co go interesuje?

  • Czego poszukuje konsument doświadczony przez pandemię koronawirusa?
  • Jak odmieniły się jego potrzeby i oczekiwania?
  • Jak ewoluują jego zachowania i nawyki?
  • Czego się obawia?
  • Do jakiej rewolucji doszło i jakiej możemy się jeszcze spodziewać?
  • Jak konsument może się zmieniać przez kolejne miesiąca i lata?

Marek Rudek, Nielsen

Innowacja jutro

  • Innowacja jutro: Czy sztuczna inteligencja będzie odpowiadać za innowacje?
  • Jak zmieniać portfolio, by pozostać liderem?
  • Jak przygotować to portoflio na niestabilne czasy – czarne łabędzie, jak pandemia koronawirusa?
  • Co musi mieć produkt, by osiągnąć sukces w kolejnej dekadzie?
  • Jak liderzy swoich kategorii już przygotowują się na jutro?
  • Jak powiązać innowacje i strategię z zarządzaniem lękiem/niepokojem konsumentów, niepewnych jutra?

Michalina Szczepańska, Handel / Andrzej Gantner, Polska Federacja Producentów Żywności

Maciej Herman, Lotte Wedel / Marek Sypek, Stock Polska

Handel i sklep przyszłości.

  • Jak wygląda sklep przyszłości – czy to sklep stacjonarny będący zaledwie salonem flagowym uzupełniającym e-sklep, czy naszpikowana elektroniką regularnie odwiedzana placówka, która rozpoznaje klienta i jego historię zamówień?
  • Jaka będzie rola internetu rzeczy, lodówek i innych inteligentnych urządeń w rewolucji w handlu?
  • Jak będą odbywać się dostawy towarów z handlu internetowego: pod ziemią czy nad?
  • Jaki jest czas dostaw do klienta: w godzinę od zamówienia, czy w odnawialnej subskrypcji?

Michalina Szczepańska, Handel / Krzysztof Tokarz, prezes Grupy Specjał / Bartosz Ziółek, Amber Consulting

BLOK TEMATYCZNY MEDIA MARKETING POLSKA

Gaming – polska specjalność

Najciekjawsze projekty startupowe w Polsce. Gaming jako laboratorium nowych rozwiązań . Czego mogą nas nauczyć startupy. Gaming a pandemia.

Michal Kramarz, Google for Startups

Czy to koniec reklamy jaką znamy?

Nowa rola agenci reklamowej, nowa rola reklamy. Jak pandemia wpłynęła na rynek reklamowy.

Michał Wolniak, VMLY&R Poland

Nowe „premium”? Czy innowacja, ekologia i lokalność to nowe wyznaczniki produktów z wyższej półki?

  • Co dzisiaj buduje wysoką wartość produktów i marek?
  • Jak w obliczu pandemii zareagowały marki premium?
  • Czy kryzys doprowadzi do polaryzacji rynku wartość vs. premium?
  • Na ile start-upy są wyzwaniem dla dużych marek?

BLOK TEMATYCZNY FOOD SERVICE

Tylko kreatywni przetrwają – dlaczego każdy kryzys to szansa, pod warunkiem że będzie kreował; przykłady i rozwiązania zapewniające przetrwanie.

  • Kreatywność w kryzysie – czyli dlaczego to właśnie w kryzysie powinniśmy działać intensywniej i inaczej niż do tej pory.
  • Odważ się być pierwszym – przykłady nieszablonowych, pionierskich działań branży gastronomicznej w czasie Covid-19.
  • Jedyną pewną jest zmiana – na jakie zmiany możemy reagować najszybciej i najtaniej.
  • Wirtualni/Realni goście przy moim stole – jak werbować i zaspokajać potrzeby swoich gości w kanałach social media.
  • Nowe normalne na naszym stole – jakie rozwiązania po pandemii Covid-19 wejdą na stałe do branży gastronomicznej, jak będzie kształtowała się ich komunikacja w erze post-covid.

Dawid Kaźmierczak, 180heartbeats Jung V Matt

Food Halle i inne przestrzenie gastronomiczne, czyli jedzenie jako rozrywka na rynku nieruchomości.

  • „Najpierw mieliśmy foodtrucka” – czyli od wieczornych food marketów do biznesowych food halli.
  • Jakie znaczenie ma dziś food service dla rynku nieruchomości.
  • Najciekawsze miejsca do tworzenia food halli i food marketów.
  • Jakie brandy są oczekiwane przez zarządców food halli, a jakie chcą się tam znaleźć?
  • Hall vs. Street – śmiertelni wrogowie czy serdeczni przyjaciele?

Kuba Janicki, OPUS B / Marcin Prowalski, Hala Lipowa w Krakowie / Piotr Dorak, Nocny Market i Lunapark w Warszawie

Wirtualne kuchnie i delivery – jak działają te rozwiązania w nowych realiach i jak do nich dołączyć?

  • Delivery obowiązkowym kanałem sprzedaży? Czyli nowa post-pandemiczna rzeczywistość funkcjonowania restauracji
  • Jak prowadzić dostawy: samodzielnie czy z pośrednikami, plusy i minusy obydwu rozwiązań
  • Do kogo i z jaką ofertą na wynos docieramy czyli kim jest Twój gość i co zamawia najchętniej
  • Kuchnie wirtualne – fenomen światowy a czy polski?
  • Wizja przyszłości zdigitalizowanej restauracji

Ola Lazar, FoodForward; Gastronauci.pl / Jeroen Bakker, Munchies Group and Hospitalityedge.eu / Stanisław Magdij, Bierhalle

Przyszłość rynku żywności i napojów: zdrowie planetarne, ultra-personalizacja oraz nowy wymiar rolnictwa. Spojrzenie na kluczowe trendy, które w istotny sposób będą kształtowały globalny rynek spożywczy z uwzględnieniem wpływu pandemii COVID-19 na preferencje konsumentów i działania marek.

  • Potrzeby współczesnych konsumentów i ich zmieniające się priorytety. Dane konsumenckie dla Polski i świata
  • Firma Zmiana – działania w obszarze społecznej i środowiskowej odpowiedzialności biznesu.
  • Inteligentne Diety – holistyczne podejście do zdrowia z uwzględnieniem indywidualizacji potrzeb, również w gastronomii.
  • Rolnictwo High-Tech – o nowym wymiarze rolnictwa, w tym farmach wertykalnych i składnikach produkowanych laboratoryjnie.
  • Wpływ COVID-19 na prognozy i przyszłość rynkową.

Honorata Jarocka, Mintel Londyn / Maciej Otrębski, RoślinnieJemy / Piotr Grabowski, FoodTech.ac

DLA KOGO JEST NEXT DAY ?

Organizatorzy do udziału w konferencji zapraszają:

Przedstawicieli rynku retail & FMCG – prezesów, właścicieli firm, przedstawicieli działów marketingu i trade marketingu, sprzedaży, badań oraz rozwoju:

  • detalistów
  • działających w e-commerce
  • producentów i przetwórców żywności, kosmetyków
  • dostawców rozwiązań dla handlu i e-handlu, w tym firmy technologiczne i IT – operatorów płatności,
  • dostawców oprogramowania
  • producentów oraz dystrybutorów odzieży i akcesoriów
  • dostawców wyposażenia sklepów
  • operatorów logistycznych

Przedstawicieli rynku mediowo-reklamowego:

  • marketerów • agencje reklamowe
  • domy mediowe • agencje digital
  • agencje social media • nadawców Tv i wydawców internetowych
  • studia produkcyjne • producentów kontentu • firmy badawcze

Przedstawicieli branży HoReCa:

  • właścicieli i menedżerów restauracji, hoteli, firm cateringowych
  • szefów kuchni
  • producentów i dostawców rozwiązań dla HoReCa
  • osoby związane zawodowo z gastronomią oraz zainteresowane tematyką kulinarną

Więcej informacji dostępnych na stronie https://nextdaysummit.pl/

 #seeyoutomorrow
Partnerami i patronami konferencji są:

Coca-Cola HBC Polska / Echo Investment / Nielsen / Jet Line / California Wines / Wypożyczalnia Gastronomiczna – Gastro Magic Service / Polska Izba Handlu / Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji

Rzeczpospolita / Wirtualna Polska / Korpo Voice / Shopping Mall Marketing / Papaja.pl / KUKBUK / OOH magazine / Głos Mordoru

Chefs For Change Polska / Mobile Trends / newsgastro.pl / Newspoint / GastroWiedza.pl / Social Press / Warsaw Foodie / Have a Bite Warszawa / RoślinnieJemy / Restaurant Week Polska

Comments

comments

212
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...