Konrad Kwiatkowski – Head of Operations w Tigers

Informacja Prasowa - 26.10.2021
114

Konrad Kwiatkowski obejmuje stanowisko Head of Operations w Tigers

Konrad Kwiatkowski obejmuje stanowisko
Head of Operations
w Tigers

Konrad Kwiatkowski objął nową funkcję Head of Operations w ramach nowo utworzonego zespołu skupiającego HR, finanse, IT, administrację oraz M&A w agencji digitalowej Tigers.

Do głównych zdań obszaru Operations należy zwiększanie efektywności modelu operacyjnego Tigers oraz przygotowanie organizacji na dynamiczny rozwój na rynkach międzynarodowych.

– Moja przygoda z Tigers rozpoczęła się od prowadzenia warsztatów strategicznych (dla – wtedy jeszcze – Social Tigers), na których wspólnie wypracowaliśmy wartości, misję, wizję oraz strategię biznesową. Obecnie wspieram Tigers w rozwoju strategii organizacji, budowaniu trwałych relacji biznesowych oraz zwiększaniu efektywności procesów. Rozwój tygrysiego zespołu w to jeden z kluczowych obszarów Tigers, który aktualnie pochłania naszą uwagę – podkreśla Kwiatkowski.

Konrad Kwiatkowski w przeszłości przez lata pracował jako menedżer w Amrest, współodpowiedzialny za wprowadzenie Burger King na rynek polski, rozwój konceptu KFC „dostawa” oraz za zbudowanie i globalny rozwój obszaru ‘operational excellence’ dla wszystkich marek Amrest (Starbucks, Pizza Hut, KFC i Burger King).

Następnie – prezes Zarządu Winezja.pl – e-commerce oferującego dostawy wina i alkoholu do domu. Dyrektor Zarządzający największej sieci sklepów z winami i alkoholami mocnymi w Polsce (Centrum Wina). Twórca platformy społecznościowo – dobroczynnej Helpzy, którą rozwijał uczestnicząc m.in. w międzynarodowych programach inkubacyjnych, tj. Google i YCombinator w Dolinie Krzemowej.

Jest doradcą strategicznym zarządów organizacji nastawionych na dynamiczny rozwój i skalowanie biznesów w powtarzalnym modelu operacyjnym. Trener biznesowy (w metodologiach Scaling Up oraz Great Game of Business), certyfikowany coach. Absolwent IESE Business School oraz London School of Economics.

Tigers istnieje od 2015 roku i obsługuje takie marki jak: Motorola, Herbalife, Salad Story, DHL, mLeasing, Moliera2. W 2021 r. agencja przeszła całościowy rebranding (wcześniejsza nazwa – Social Tigers).

Comments

comments

114
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...