Konferencja „Flexiform Day”, czyli jak podążać za nowościami w sieci
Informacja Prasowa - 27.10.2016Grupa Polska Press zorganizowała konferencję "Flexiform Day"
25 października br. w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbyła się pierwsza edycja konferencji Flexiform Day – Marketing internetowy w praktyce, której organizatorem był śląski oddział Polska Press Grupy.
Prawie 200 uczestników – przedsiębiorców, specjalistów od marketingu i reklamy oraz dziennikarzy dowiedziało się jakie trendy panują w nowych mediach i jak biznesowo je wykorzystać, a zaproszeni eksperci pokazali jak zmienia się internet i w jaki sposób należy podążać za nowościami w sieci. Podczas Flexiform Day wystąpili: Paweł Bilczyński – ekspert Google, Tomasz Krawczyk – dyrektor rozwoju redakcyjnego Polska Press Grupy, Adam Pachla z 140 Media Agency, Marcin Nowak – menedżer ds. rozwoju serwisów internetowych w Dzienniku Zachodnim oraz Marcin Kasprzyk – zastępca redaktora naczelnego Dziennika Zachodniego ds. produktów online oraz ekspert ds. innowacji w mediach. Na zakończenie konferencji rozstrzygnięto konkurs, w którym eksperci zadawali pytania. Najlepsze odpowiedzi nagrodzono voucherami na kampanie reklamowe w serwisach Polska Press Grupy.
Więcej na Dziennik Zachodni