Koncern Procter & Gamble rozpoczął współpracę z trzema zagranicznymi startupami

Informacja Prasowa - 03.04.2019
227

Koncern Procter & Gamble rozpoczął współpracę z trzema zagranicznymi startupami

Koncern Procter & Gamble rozpoczął współpracę z trzema zagranicznymi startupami

Firma P&G od lat traktuje Polskę jako ważne źródło innowacyjnych rozwiązań na potrzeby globalnej działalności koncernu. Także tutaj poszukuje innowacyjnych rozwiązań nie tylko w oparciu o własnych ekspertów, ale także we współpracy ze startupami, angażując się w inicjatywy takie jak program akceleracyjny Startup SPARK, ABSL Startup Challenge a także organizuje hackathony. Stałe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, spowodowało zaangażowaniem się koncernu w tegoroczną edycję programu Poland Prize powered by Huge Thing. W jej ramach, P&G będzie współpracowało z trzema startupami.

Na drodze poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, Procter & Gamble aktywnie współpracuje                                         z zewnętrznymi ekspertami i uczelniami. Takie partnerstwo niesie korzyści dla obu stron. Młodzi przedsiębiorcy mają głowy pełne pomysłów, opartych na najnowszych technologiach. Z kolei koncern oferuje im globalną wiedzę biznesową, jak i możliwość wdrożenia rozwiązania na całym świecie.

Dla Procter & Gamble Polska jest jednym z najważniejszych centrów innowacji na świecie. W Warszawie funkcjonuje drugie co do wielkości centrum IT P&G na świecie. Od lat podejmujemy współpracę ze startupami, stąd też nasza obecność w programie Poland Prize powered by Huge Thing. Do realizacji naszych przedsięwzięć stale poszukujemy partnerów zewnętrznych, bo także globalna firma, jaką jest P&G, obecna w 170 krajach, ciągle może i musi uczyć się czegoś nowego – powiedziała Małgorzata Mejer, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej P&G w Europie Centralnej.

Wiele rozwiązań tworzonych jest przez ekspertów P&G w 17 centrach badawczo-rozwojowych na całym świecie lub w wyspecjalizowanych centrach IT. W Warszawskim centrum IT pracuje 300 ekspertów, którzy specjalizują się w tworzeniu rozwiązań i systemów wspierających identyfikację produktów, planowanie łańcucha dostaw, Business Intelligence i Big Data. Dostęp do ich wiedzy to jedna z korzyści dla startupów, z którymi koncern rozpoczął współpracę w ramach inicjatywy Huge Thing.

Program Poland Prize powered by Huge Thing skierowany jest do zagranicznych startupów z sektora finansów, materketingu oraz IoT. Akceleracji zostają poddane małe firmy, które są na samym początku swojej biznesowej drogi, ale mają produkt lub usługę, która jest gotowa do wprowadzenia na rynek w stopniu minimalnym. Drugą grupą odbiorców są startupy w bardziej zaawansowanym stadium rozwoju – takie, które posiadają rozbudowany produkt i pozyskały już pierwszych klientów. Jednym z partnerów tegorocznej edycji programu jest jedna z największych firm FMCG na świecie – Procter & Gamble.

Celem naszej współpracy ze startupami jest wspólne tworzenie innowacyjnych rozwiązań, odpowiadających na stale pojawiające się potrzeby biznesowe. W ramach szóstej edycji programu akceleracyjnego Poland Prize powered by Huge Thing, podjęliśmy współpracę z trzema startupami – FerretVideo, Peekd.ai oraz Visor.ai. Podczas kilkumiesięcznej akceleracji bedziemy wspólnie realizować projekty z obszaru marketing technology – podkreśla Emilia Burzyńska, Chief Information Officer na Europę Centralną w P&G.

Do szóstej edycji projektu Poland Prize powered by Huge Thing zgłosiło się ponad 300 firm. Spośród nich eksperci, partnerzy i organizatorzy wybrali 10 najlepszych startupów: Smartsub, Linx4, Tap2pay, WeGroup, ThinkOut, Pago, Saffe, Visor.ai, Peekd.ai oraz FerretVideo. W ramach inicjatywy, każdy finałowy zespół otrzymuje do 45 tys. euro, wsparcie wykwalifikowanych mentorów, warsztaty z profesjonalistami z danych dziedzin oraz miejsce do pracy w ​Google for Startups Campus w Warszawie.  Przez najbliższe kilkanaście tygodniu startupy będą pracować z mentorami i ekspertami, by wspólnie zrewolucjonizować dotychczasowe działania. W pierwszej połowie marca odbyły się już pierwsze spotkania warsztatowe, które miały na celu ukazanie kierunku rozwoju i wyznaczenie planu realizacji wspólnych projektów.

 

 

 

Comments

comments

227
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...