Komfort ponownie stawia na emocje. Ruszyła wiosenna kampania marki

Informacja Prasowa - 14.03.2017
42

Kobieca emocjonalność czy męski racjonalizm? Marka Komfort w najnowszej kampanii reklamowej

Kobieca emocjonalność czy męski racjonalizm? Do tych różnic w sposobie robienia zakupów odniosła się marka Komfort w najnowszej kampanii reklamowej. Pierwszy spot emitowany jest od 9 marca.

Bohaterami spotu jest para, która robiąc zakupy w sklepie Komfort, w żartobliwy sposób spiera się o to, czy kupić panele czy dywany.

– Nawiązaliśmy do klasycznego zakupowego „konfliktu” płci. Kobiety na zakupach są bardziej spontaniczne i emocjonalne, uwielbiają kupować dodatki, które po prostu wpadną im w oko. I nie ważne, że przyszły po coś zupełnie innego. Mężczyźni wręcz przeciwnie – wchodząc do sklepu koncentrują się wyłącznie na tym, co mają na liście zakupów. Wykorzystaliśmy  emocje towarzyszące wspólnym zakupom, aby w lekkiej formule, z przymrużeniem oka pokazać, że oferta Komfort odpowiada potrzebom zarówno pań, jak i panów, a nasze sklepy są świetnym miejscem do wypracowywania kompromisu. – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, dyrektor marketingu Sklepy Komfort S.A.

Spot prezentuje nie tylko różnorodność asortymentu Komfort – na męskie i kobiece zakupy, ale również wybrane produkty z aktualnej oferty: panele Dąb North Cape w cenie 14,99 zł/mkw oraz dywany Topaz dostępne w różnych kolorach i rozmiarach w cenie od 129 zł. Akcja toczy się we wnętrzu jednego z salonów, dzięki czemu możemy również zobaczyć jak sklepy Komfort wyglądają po remodelingu.

Kampania telewizyjna rozpoczęła się 9 marca. Spot, którego twórcą jest agencja Eskadra, oglądać można na antenie TVN, Polsat, TVP1 i TVP2 oraz na kanałach tematycznych TVN, TVP i Polsatu. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Codemedia.

Równolegle produkty z oferty sieci lokowane są w programie „Domowe rewolucje” (TVN i HGTV). Jego gospodynią jest ambasadorka Komfortu Dorota Szelągowska, którą mogliśmy oglądać w zeszłorocznej kampanii reklamowej marki.

Uzupełnieniem komunikacji będzie gazetka z aktualną ofertą dywanów, wykładzin, paneli, podłóg drewnianych oraz dodatków, która insertowana będzie do magazynów Gala, Claudia i Pani Domu.

 

Comments

comments

42
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...