Kodeks Dobrych Praktyk przyjęty przez Związek Firm PR

Informacja Prasowa - 25.03.2020
18

Kodeks Dobrych Praktyk przyjęty przez Związek Firm PR

Pod koniec lutego br. ZFPR przyjął podczas Walnego Zgromadzenia Członków tekst jednolity noweli Kodeksu Dobrych Praktyk. Dokument stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych. Będąc formą samoregulacji branżowej, podsumowuje zasady działalności firm PR w pełnym spektrum ich funkcjonowania obejmującym trzy obszary: relacji z otoczeniem, klientami i wewnątrzśrodowiskowymi.

Nowela Kodeksu Dobrych Praktyk została opracowana na bazie doświadczeń, z odniesieniem do norm przewidzianych w Kodeksie Etyki PR, przyjętego przez Związek w ubiegłym roku. Dobre praktyki to wytyczne zebrane w jednym dokumencie, których stosowanie pomaga agencjom członkowskim i ich pracownikom na co dzień w bieżącej pracy–  mówi Adam Jarosz, prezes Związku Firm Public Relations.

Kodeks zawiera 33 syntetyczne punkty. W obszarze relacji z otoczeniem i klientami, dotyczą m.in. norm etycznych, kwestii rzetelności, staranności i pracy z klientami na konkretnych celach, w oparciu o udzielony mandat.

Branżowy kodeks standardów jest oddolną inicjatywą, która została zaproponowana przez firmy członkowskie ZFPR. W ramach Związku powstała grupa robocza, która na szerokim forum opracowała przyjętą ostatnio treść dokumentu.

 

Kodeks Dobrych Praktyk ZFPR dostępny jest na stronie: zfpr.pl

Comments

comments

18
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...