Klaudia Damszel nowym szefem działu sprzedaży w agencji 360 TogetherAudience

Informacja Prasowa - 15.03.2018
291

Klaudia Damszel nowym szefem działu sprzedaży w agencji 360 TogetherAudience

Warszwaa, 15 marca 2018 r. – Klaudia Damszel objęła stanowisko Szefa Działu Sprzedaży w agencji marketingu 360 TogetherAudience, będącej częścią Grupy TogetherData. Together Audience to First Data Agency, gdzie Damszel będzie odpowiedzialna za rozwój agencji, za budowanie strategii sprzedaży zespołu, planowanie i realizację celów budżetowych oraz rozwijanie współpracy z kluczowymi klientami firmy.

Klaudia Damszel ostatnio pracowała dla agencji Adexon360 (Grupa KnowledgeHub), gdzie pełniła rolę szefa sprzedaży. Wcześniej związana była z Goldbach Interactive oraz ARBO Media-LogicSerach. Łącznie posiada ponad 12-letnie doświadczenie w sprzedaży i reklamie.

Nowa Head of Sales będzie skupiała się także na promowaniu nowatorskich produktów firmy, w tym platformy DMP – TGD Audience. Platforma jest odpowiedzią na zapotrzebowania klientów, budującą bardzo dokładny profil użytkowników oraz dającą wiedzę, jak skuteczniej zarządzać budżetami reklamowymi.

Chcemy tworzyć strategie marketingowe 360 opierające się nie tylko o zewnętrzne badania, ale przede wszystkim o analizę wewnętrznych danych klientów, takich jak CRM, systemy Business Intelligence, czy Call Center – mówi Klaudia Damszel. TGD Audience to jedna z pierwszych w Polsce tego typu platform, która łączy ze sobą dane ze źródeł 1st party (dane klienta) z 2nd party (dane z prowadzonych kampanii) oraz z 3rd party (danymi zewnętrznych dostawców).

TogetherAudience w swojej ofercie stawia na integrację danych klienta i łączenie usług. Marka z Grupy TogetherData koncentruje się na tworzeniu rozwiązań dedykowanych potrzebom oraz specyfice klienta. Agencja wykorzystuje szeroką paletę dostępnych na rynku metod i technologii, m.in. holistyczną analizę konsumenta, czy wzbogacenie danych o informacje zewnętrzne. Jedną z głównych kompetencji firmy jest indywidualny consulting obejmujący wyznaczanie strategii oraz profesjonalną analizę danych offline i online.

TogetherData to polska firma, która zajmuje się działaniami z zakresu analizy Big Data, w szczególności monetyzacją danych gromadzonych przez przedsiębiorstwa za pośrednictwem systemów BI, CRM, ERP czy firmowych aplikacji oraz wzbogacaniem ich o dane ze źródeł zewnętrznych. W ostatnich miesiącach spółka wprowadziła na rynek: WiseBots – inteligentne chatboty, usprawniające obsługę klienta, a także jako idealny pod e-commerce kontekstowy system rekomendacji.

Comments

comments

291
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...