KISS digital z nowymi ekspertkami marketingu i reklamy

Informacja Prasowa - 31.03.2021
281

KISS digital z nowymi ekspertkami marketingu i reklamy

KISS digital z nowymi ekspertkami marketingu i reklamy

Zespół KISS digital powiększa się o specjalistki marketingu i reklamy. Są to: Urszula Konopacka (New Business Manager), Agnieszka Olender (Growth Hacker) oraz Edyta Waligórska (Account Executive). Wszystkie mają duże doświadczenie i kompetencje nabyte w pracy z dużymi polskimi oraz zagranicznymi markami.

Urszula Konopacka posiada kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu. Nadzorowała realizację kampanii telewizyjnych, radiowych, prasowych oraz social mediowych dla marek polskich i zagranicznych. Współpracowała m.in. z firmami LG, Coca-Cola HBC, Intersport, Velvet, Tchibo, Teva, Amway, Fervex, Apteki DOZ, Prima, TantumVerde, Mlekowita, Tefal, Moulinex, Krups, a także z podmiotami publicznymi.
KISS digital daje mi możliwości rozwoju w zakresie, który od dawna mnie interesował – mówi New Business Managerka. Agnieszka Olender doświadczenie zdobywała w firmach Skalski Growth oraz Ivision.pl. Prowadziła płatne kampanie w kanałach social media, Google Ads oraz email mailingowe, z wykorzystaniem testów A/B oraz marketing automation. Specjalizuje się w researchu, pozyskiwaniu użytkowników, analityce internetowej oraz audytach, a także SEO. Realizowała kampanie m.in. dla: Printbox, VirtusLab, Subaru Import Polska, Purelli, Anny Starmach.

Edyta Waligórska karierę rozpoczynała w Publicis Media (Zenith, Starcom), tworząc analizy rynku, konkurencji, grup docelowych oraz strategie komunikacyjne marek. Współpracowała m.in. z Grupą Lactalis, Electroluxem, Lotosem czy Grupą Żywiec. Zajmowała się planowaniem, zakupem i monitoringiem kampanii reklamowych offline oraz online dla klientów.

  • Zespół otrzymał dzięki nowym osobom bardzo silne wsparcie – mówi Mateusz Zguda, CEO KISS digital. – Dotyczy ono trzech obszarów: planowania i kontroli działań performance i growth, koordynacji projektów marketingowych, a także facylitacji nowych klientów w obszarze usług marketingowych w KISS digital. Bardzo się cieszymy i niedługo poinformujemy o nowym projekcie tworzonym przy udziale powiększonego zespoł

Multidyscyplinarny zespół KISS digital specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu aplikacji mobilnych oraz webowych, UX/UI, rozwiązaniach cloud, a także w brandingu, tworzeniu identyfikacji wizualnej, a ponadto kreowaniu i prowadzeniu kampanii promocyjnych. Wśród klientów znajdują się polskie i globalne marki, takie jak Olimp Labs, Delikatesy Centrum, Haddad Brands, Traficar, Dotpay, PayPo, Scanmed, Avon, a także nagradzane zagraniczne startupy.

W swojej działalności KISS digital kieruje się zasadą “Keep it Simple, Stupid”, tworząc funkcjonalne rozwiązania dla złożonych problemów, skupiając się na celach biznesowych klienta i partnerskim stylu pracy.

Comments

comments

281
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...