KIM udostępnia metodologię badania treści audio

Informacja Prasowa - 08.04.2022
166

KIM udostępnia metodologię badania treści audio

KIM udostępnia metodologię badania treści audio

 Krajowy Instytut Mediów udostępnił na swojej stronie https://kim.gov.pl metodologię badania treści audio oraz wyniki słuchalności za okres luty-marzec 2022. Kolejne wskaźniki zostaną zaprezentowane pod koniec kwietnia. Równolegle KIM pracuje nad wdrożeniem pomiaru pasywnego z wykorzystaniem mierników, które będą rozpoznawać treści audio, znajdujące się w zasięgu panelisty.

Badanie telefoniczne treści audio realizowane jest przez KIM w sposób ciągły, codzienny, na próbie 15 000 wywiadów telefonicznych miesięcznie, czyli około 180 000 rocznie. Próba ma charakter ogólnopolski, rozproszony, w pełni losowy i reprezentatywny. Badanie obejmuje osoby w wieku 15 lat i więcej i realizowane jest z wykorzystaniem bazy numerów telefonów komórkowych generowanych losowo. Pomiar stanowi pełnowartościowe narzędzie do badania audytorium radiowego. Badanie będzie uzupełnieniem dla jednoźródłowego pomiaru pasywnego treści audio, wideo i Internet. Pomiar pasywny obejmie 3 000 uczestników w połowie 2022 roku, a pod koniec roku około 4-6 tys.

Comments

comments

166
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...