Kampania promocyjna KFC
„Counter-Strike: Global Offensive” jest jedną z najpopularniejszych gier sieciowych w Polsce. KFC postanowiło to wykorzystać i zrobić ciekawą kampanię. Sieć restauracji przygotowała kody zniżkowe, które można znaleźć na mapach w puli serwerów.
Akcja rozpoczeła się 6 października o godzinie 12 i trwała 32 godziny. Na prywatnych serwerach „CS:GO” gracze mogli znaleźć kody zniżkowe, które znajdowały się w grafikach z interesującymi hasłami. Gracz musiał zdecydować czy dążyć z drużyną do wygrania rundy, czy szukać kodów.
– Rynek esportowy oraz gamingowy jest już stałym punktem w wykorzystywaniu nowoczesnych form działań marketingowych ze względu na jego potencjał wśród społeczności. Ze strony KFC to nie pierwsze i nie ostatnie wejście do świata gier komputerowych. Zależy nam na tym, żeby w komunikacji marki mówić językiem graczy – mówi Szymon Dyjach, buzz & appreciation manager KFC.
Za: gry.wp.pl