string(106) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/11/59cd8f2696ebb-1200x500.jpg');"
string(80) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/11/59cd8f2696ebb-1200x500.jpg"
30-sekundowy spot kosztuje ponad 80 tys. zł
W wigilijny wieczór Polsat wyemituje film „Kevin sam w domu”. Za 30-sekundowy spot reklamodawcy muszą zapłacić od 82,1 tys. zł do 84,9 tys. zł – to najwyższa cena w grudniowym cenniku stacji.
Z ramówki stacji wynika, że kultową już w Polsce produkcję będzie można obejrzeć w Wigilię Bożego Narodzenia o 20:00. Za 30-sekundowy spot emitowany w przerwie reklamodawcy muszą zapłacić od 82,1 tys. zł do 84,9 tys. zł. Co oznacza, że reklamy przy „Kevinie samym w domu” kosztują zdecydowanie najwięcej spośród wszystkich pozycji programowych Polsatu w grudniu tego roku. To jednak i tak mniej niż w roku ubiegłym, kiedy 30 sek. reklama była wyceniona na 102,7 tys. zł. Emitowany wtedy „Kevin sam w Nowym Jorku” okazał się największym telewizyjnym hitem Świąt – obejrzało go ponad 4 mln widzów.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
