Kawa Circle K z mocą pomagania. Ruszyła kampania promująca program „Drogowe ABC”

Informacja Prasowa - 27.01.2020
263

Kawa Circle K z mocą pomagania. Ruszyła kampania promująca program „Drogowe ABC”

Na stacjach Circle K w całej Polsce ruszyła kampania, której celem jest zgromadzenie środków na realizację drugiej edycji programu edukacyjnego „Drogowe ABC”, organizowanego we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem. Środki ze sprzedaży ciepłych napojów z ekspresu – kawy, herbaty czy gorącej czekolady, zasilą program, który rozpocznie się w przedszkolach w całej Polsce na początku marca. W ramach inicjatywy dzieci w wieku przedszkolnym zapoznają się z zasadami bezpiecznego zachowania na drodze.

„Drogowe ABC” to program edukacyjny organizowany przez Circle K Polska we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem. Jego celem jest promowanie wiedzy na temat zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym wśród dzieci w wieku od 3 do 6 lat. Poprzez połączenie nauki i zabawy dzieci zdobywają wiedzę na temat bezpiecznego poruszania się na drodze.

– Działania wspierające poprawę bezpieczeństwa na drodze są dla nas bardzo ważne. Wierzymy, że etap edukacji przedszkolnej, to najlepszy moment, by zacząć budować świadomość i kształtować prawidłowe postawy wśród najmłodszych. Dlatego, wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem stworzyliśmy program edukacyjny „Drogowe ABC”, a jego  pierwsza edycja została bardzo pozytywnie przyjęta przez wychowawców, rodziców i same dzieciaki. W tym roku powracamy z drugą edycją „Drogowego ABC”, która obejmie swym zasięgiem kolejne 25 tysięcy dzieci w całej Polsce. Zachęcamy do wspierania idei programu Klientów naszych stacji. Wystarczy kupić kawę, gorącą czekoladę lub herbatę, a część dochodów uzyskanych z ich zakupu zostanie przez nas przekazana do PCK, który wykorzysta je na realizację programu – mówi Rafał Droździak, dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji w Circle K Polska.

Kawa z mocą pomagania

Od 15 stycznia do 18 marca br. z każdej kawy, herbaty lub gorącej czekolady zakupionej na stacjach Circle K w całej Polsce, firma przekaże 10 groszy na realizację programu „Drogowe ABC”. Ciepłe napoje z ekspresu można samodzielnie przygotować w specjalnie zaprojektowanym kubku nawiązującym do szaty graficznej programu edukacyjnego. Kampania wspierana jest także medialnie poprzez spoty  telewizyjne, radiowe oraz promocję w Internecie, także z udziałem influencerów. W program zaangażowali się również  ambasadorowie Circle K – Tomasz Kuchar i Karolina Pilarczyk, którym temat bezpieczeństwa w ruchu drogowym jest szczególnie bliski.

Edukacja dzieci o bezpieczeństwie na drodze jest bardzo ważna

Dzieci, które rozpoczynają swoją edukację w przedszkolach stają się uczestnikami ruchu drogowego. Jak pokazuje badanie przeprowadzone na potrzeby programu, aż 81% dzieci w drodze do szkoły musi przechodzić przez przejścia dla pieszych, na których nie ma sygnalizacji świetlnej, a 65% maluchów przechodzi przez jezdnię w miejscu, gdzie nie ma przejścia dla pieszych[1].

W ubiegłym roku, dzięki pierwszej edycji programu „Drogowe ABC” aż 25 tysięcy dzieci z 242 przedszkoli w 12 województwach poznało zasady bezpiecznego uczestniczenia w ruchu drogowym. Druga edycja rozpocznie się w marcu br. Program w całości finansowany jest ze środków przekazanych przez jego współorganizatora – firmę Circle K.

 

 

 

[1]Badanie „Bezpieczne dziecko na drodze” przeprowadzone w 2018 r. na zlecenie Circle K na grupie dzieci w wieku 1-12 lat.

Comments

comments

263
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...