„Kaufland. Dobre miejsce” – nowa kampania employerbrandingowa sieci

Informacja Prasowa - 16.07.2020
13

„Kaufland. Dobre miejsce” – nowa kampania employerbrandingowa sieci

„Kaufland. Dobre miejsce” – nowa kampania employerbrandingowa sieci

Kaufland rozpoczął kampanię employerbrandingową, w której przedstawia firmę widzianą oczami osób w niej zatrudnionych. Sieć chce wzmocnić wizerunek atrakcyjnego pracodawcy zarówno wśród obecnych pracowników, jak i osób dopiero rozpoczynających karierę w handlu.

W kampanii „Kaufland. Dobre miejsce” ukazane zostaną aspekty wyróżniające pracę w strukturach firmy, takie jak atrakcyjne warunki zatrudnienia, międzynarodowe środowisko, możliwości rozwoju. Ambasadorami akcji są sami pracownicy, a na podstawie odpowiedzi, których udzielili w ankiecie, określono główne kierunki komunikacyjne kampanii.

W firmie Kaufland dbamy o zadowolenie naszych pracowników, bez których sukces przedsiębiorstwa nie byłby możliwy. Uważnie wsłuchujemy się w ich głos i dokładamy starań, by miejsce, które razem tworzymy, było atrakcyjne nie tylko pod względem warunków finansowych, ale także możliwości rozwoju, angażowania się w działania społeczne i − co najważniejsze – atmosfery. Bardzo cieszy nas fakt, że nasze starania doceniają także osoby dopiero rozpoczynające swoją karierę w handlu. W tym roku zainteresowanie praktykami letnimi w naszej firmie było rekordowe mówi Małgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego Kaufland.

Kampania „Kaufland. Dobre miejsce” obejmie głównie działania w social mediach – na Facebooku, LinkedIn i Instagramie w formie InstaStories. Zaplanowane posty pozwolą pogłębić wiedzę na temat pracy w sieci oraz poznać opinie i realne doświadczenia pracowników.

Branża handlowa jest niezwykle interesującym miejscem, aby rozwijać karierę zawodową na różnych poziomach. Właśnie to, a także różnorodność i złożoność organizacji handlowej będziemy pokazywać w kampanii „Kaufland. Dobre miejsce”. Takie kampanie są potrzebne, bo praca w sprzedaży ciągle dla wielu osób jest zagadką, panuje wokół niej wiele stereotypów. Wraz z Kaufland będziemy to zmieniać – mówi  Adrian Juchimiuk, Employer Branding Director z agencji MJCC, odpowiedzialnej za działania employerbrandingowe Kaufland i realizację najnowszej kampanii sieci.

W całej Europie Kaufland posiada ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 130 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 224 markety i zatrudnia ok. 16 000 osób.

Comments

comments

13
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...