Katarzyna Fabjaniak wzmacnia Havas PR Warsaw

Informacja Prasowa - 21.01.2021
183

Katarzyna Fabjaniak wzmacnia Havas PR Warsaw

KATARZYNA FABJANIAK WZMACNIA HAVAS PR WARSAW

Katarzyna Fabjaniak z początkiem 2021 r. dołącza do Havas PR Warsaw. Objęła nowo utworzone stanowisko w strukturze firmy Business Director of Operations and Development.

W nowej roli, Katarzyna Fabjaniak wesprze zespoły klienckie w realizacji bieżących zadań projektowych, a także będzie odpowiadać za działania mające na celu akcelerowanie nowego biznesu. Służyć temu ma rozwój zintegrowanej oferty public relations w ramach współprac realizowanych wewnątrz Havas Village – unikalnej struktury łączącej Havas Creative Group oraz Havas Media Group, gdzie pod jednym dachem pracują konsultanci, stratedzy, eksperci mediowi i talenty kreatywne.

– Havas to jedna z najbardziej rozpoznawanych marek branży komunikacji marketingowej na świecie, którą wyróżnia wyjątkowa koncepcja Havas Village. Nowe środowisko zawodowe to dla mnie inspiracja do tworzenia innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych, stawiających przed public relations wyzwania idące daleko dalej niż jedynie budowanie zasięgu dla określonych treści marketingowych – mówi Katarzyna Fabjaniak.

– Cieszę się, że dołącza do nas tak doświadczony menadżer jak Kasia – komentuje Tomasz Lis, Executive Director w Havas PR Warsaw – Dobry koniec ubiegłego roku i znakomite początki 2021 to dla nas doskonały czas planowania i tworzenia strategii wspierających rozwój biznesów naszych klientów oraz generujących dalszy rozwój nas samych. Jestem przekonany, że Kasia doskonale odnajdzie się w tych tematach – dodaje Lis.

Katarzyna Fabjaniak posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy agencyjnej. Wcześniej związana była z Hill+Knowlton Strategies, gdzie pełniła funkcję Managing Director, a także z agencjami 24/7 Communication i On Board Think Kong. Specjalizuje się projektach dla sektora retail, FMCG, nowych technologii oraz healthcare. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi projektami o charakterze hubowym. Jest także ekspertem w zakresie komunikacji kryzysowej. W swojej karierze realizowała projekty m.in. dla takich marek i firm, jak: Huawei, Facebook, Biedronka, LIDL, McDonald’s, LOTTE Wedel, Grupa Żywiec, Wyborowa Pernod Ricard, P&G, Coca-Cola, Medicover, Janssen Cilag czy GSK. Jurorka międzynarodowych konkursów branżowwych Cannes Lions Dubai Lynx Festival oraz New York Festivals Advertising Awards.

Comments

comments

183
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...