Karolina Studzińska nową Client Service Manager w Green Parrot

Informacja Prasowa - 13.03.2023
75

W Green Parrot Karolina Studzińska będzie odpowiadać za zaprojektowanie, wdrożenie i uprocesowienie nowych standardów obsługi klientów

Od 1 lutego 2023 roku Karolina Studzińska dołącza do agencji marketingowej Green Parrot jako Client Service Manager. Wcześniej zdobywała doświadczenie m.in. w .bringMore Advertising i 19 Południku.

Karolina Studzińska od 7 lat jest związana ze światem marketingu. Jest absolwentką komunikacji społecznej i dziennikarstwa na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach i studiów podyplomowych o content marketingu na SWPS.

W poprzednich agencjach odpowiadała za budowanie relacji z kluczowymi klientami, kompleksowe zarządzanie ich projektami i realizację kampanii reklamowych 360°. Jej najważniejsze współprace to Dan Cake, Ministerstwo Rozwoju, Colliers czy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

W Green Parrot Karolina Studzińska będzie odpowiadać za zaprojektowanie, wdrożenie i uprocesowienie nowych standardów obsługi klientów agencji, a także rozwój i edukację działu client service.

Comments

comments

75
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...