Dwie kampanie K+Group „Rak Chadza Wspak” i „Wybory bez picu” znalazły się na shortliście tegorocznej edycji SABRE Awards EMEA
Organizowany przez PRovoke Media, SABRE Awards co roku wyróżnia najciekawsze działania w obszarze public relations. Do tegorocznej edycji konkursu wpłynęło ponad 2 tys. zgłoszeń, spośród których wybrano około 400 nominowanych, w tym dwie kampanie zrealizowane przez agencję komunikacji zintegrowanej K+Group.
W ramach kampanii „Rak Chadza Wspak” Dolnośląskie Centrum Onkologii Pulmonologii i Hematologii wraz z K+Group zachęcili 13 tys. mieszkańców Dolnego Śląska do badań profilaktycznych. Wcześniej kampania zdobyła złotą statuetkę Golden Arrow, a także dwie srebrne w konkursie Złote Spinacze. W SABRE powalczy o nagrodę w kategorii Healthcare Providers.
„Wybory bez picu” to kampania, w której K+Group waz z Komitetem Obrony Demokracji i agencją Must Be Loud zrekrutowali 27 tys. wolontariuszy obserwujących przebieg głosowania 15 października 2023 roku. Jury SABRE nominowało ją w kategorii przeznaczonej dla krajów bałtyckich.
– Cieszymy się z tych nominacji podwójnie. Po pierwsze dlatego, że nasza praca została doceniona nie tylko w Polsce, ale i na forum międzynarodowym; po drugie, ponieważ wierzymy w to, że kreatywność działa jak katalizator, który przyciągając uwagę konsumentów i czyniąc kampanie bardziej zapadającymi w pamięć, zwiększa ich efektywność. To zaś jest najważniejsze dla naszych klientów – komentuje Błażej Soniewicki, CEO K+Digital, K+Group i lider jednego z projektów.
Nagrody SABRE Awards zostaną wręczone 17 kwietnia 2024 roku podczas uroczystej gali w Londynie.
Comments
