Kampania „Woda, która pomaga”: Uczestnicy Big Brothera wybrali szpital, który otrzymał wsparcie finansowe

Informacja Prasowa - 19.06.2019
12

Kampania „Woda, która pomaga”: Uczestnicy Big Brothera wybrali szpital, który otrzymał wsparcie finansowe

Szpital dziecięcy w Lublinie otrzymał wsparcie finansowe w wysokości 7 000 złotych – tyle pieniędzy udało się zebrać uczestnikom programu Big Brother podczas specjalnego zadania, nawiązującego do ogólnopolskiej kampanii „Woda, która pomaga”. Za każdą z 700 zebranych przez uczestników nakrętek od butelek naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska, marka przekazała 10 zł na wsparcie wybranej przez nich placówki. W efekcie udało się zebrać 7 000 zł. Przedstawiciele szpitala odebrali czek na początku czerwca.

Uzbieranie tej kwoty było możliwe dzięki zaangażowaniu uczestników programu Big Brother, którzy przez ostatnie tygodnie zbierali korki od butelek naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska w ramach specjalnego zadania.  To również oni podjęli decyzję, że czek zostanie przekazany właśnie lubelskiemu Uniwersyteckiemu Szpitalowi Dziecięcemu.

Zadanie, które otrzymali uczestnicy programu Big Brother, jest jedną z aktywności, wspierających ogólnopolską kampanię „Woda, która pomaga”. Zbierając nakrętki od butelek naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska, uczestnicy programu pokazali na swoim przykładzie, jak łatwe może być pomaganie innym, które nie musi wiązać się z ogromnym zaangażowaniem. Często, by ofiarować innym wsparcie, wystarczy mały gest – małe gesty, realizowane przez wiele osób, przekładają się na realną pomoc na większą skalę.

Wesprzeć potrzebujące ośrodki mogą również konsumenci – wystarczy podczas zakupów wybierać butelki z logo akcji „Woda, która pomaga”, a 5% ze sprzedaży każdej z nich, trafi do szpitali dziecięcych, m.in. do Szpitala Dziecięcego w Lublinie. W programie biorą udział również Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie i Wojewódzki Szpital Dziecięcy w Bydgoszczy. W ośrodkach zaangażowanych w akcję lekarze przeprowadzają wiele skomplikowanych operacji. Rocznie hospitalizowane są w nich tysiące małych pacjentów.

Pieniądze przekazane w ramach kampanii to dla szpitali i ich podopiecznych realna pomoc – zebrane fundusze przyczynią się do ratowania życia małych pacjentów, którzy przechodzą skomplikowane zabiegi i wymagają uważnej, intensywnej opieki. Otrzymane środki szpitale przeznaczą na zakup sprzętu medycznego, min. pomp infuzyjnych objętościowych, które służą do dokładnego dawkowania leków dla małych podopiecznych.

Comments

comments

12
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...