„Ja, kiedy zmieniam stację na Radio ESKA”
„Ja, kiedy zmieniam stację na Radio ESKA” – tak brzmi hasło najnowszej kampanii reklamowej Radia ESKA, która wystartowała z początkiem czerwca na outdoorze (autobusy, citylight & billboardy) oraz w online. W przygotowaniu kreacji wykorzystano AI.
– Ta kreacja ma działać tak, jak Radio ESKA, czyli poprawiać nastrój. Mamy nadzieję, że osoby, które zetkną się z komunikacją poczują pozytywne emocje i po prostu się uśmiechną. Liczymy na dotarcie do osób, dla których nasza stacja nie jest stacją pierwszego wyboru i pokazanie pozytywnej zmiany, którą wywołuje włączenie Radia ESKA. Sam koncept nawiązujący do stylistyki memów był idealny do wypróbowania możliwości, jakie daje AI. Jesteśmy bardzo zadowoleni z końcowego efektu, który jest wyrazisty, energetyczny i bardzo dobrze oddaje charakter marki. Warto też zwrócić uwagę na fakt, że użycie AI sprawiło, że podczas zdjęć nie ucierpiał żaden pies – mówi Andrzej Descours, brand manager ESKA.
Równolegle z kampanią zewnętrzną na antenie Radia ESKA usłyszeć będzie można nową zabawę „Kasa za hit”. Istotą zabawy jest odgadnięcie przez słuchaczy, który z dwóch hitów będzie zagrany jako następny na antenie. Pula nagród wyniesie 133 000 zł. Akcja wystartuje na antenie od 5 czerwca i potrwa do końca miesiąca. W komunikacji wizualnej zabawy wykorzystana jest ta sama linia kreatywna, co w przypadku kampanii zewnętrznej.
Za kreację odpowiada Dział Marketingu Radia ESKA (TIME SA). Zakup i planowanie mediów zrealizował Dom Mediowy Starcom.