Kampania „Polska na Times Square” NaTemat.pl z doma nagrodami Mixx Awards 2019

Informacja Prasowa - 28.11.2019
60

Kampania "Polska na Times Square" NaTemat.pl z doma nagrodami Mixx Awards 2019

Akcja Grupy NaTemat pt. „Polska na Times Square” na 100-lecie odzyskania niepodległości dostała dwie nagrody w prestiżowym konkursie MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. 

Fot. naTemat

W tegorocznej edycji było aż 180 zgłoszeń, które walczyły o tytuł najlepszej kampanii w 16 różnych kategoriach konkursowych. Ostatecznie do wielkiego finału załapały się 42 kampanie, które przełożyły się na 56 zgłoszeń (jedna kampania mogła być nominowana w kilku kategoriach).
Jury złożone z z kilkudziesięciu ekspertów – przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców – doceniło ten pomysł w kategorii „Limited budget” i „Offline digitizing”. W obu z nich Grupa NaTemat dostała brązowe statuetki, ustępując w nich tylko jednej kampanii reklamowej, które zgarnęły srebro. Złota w tych kategoriach nie przyznano w tym roku nikomu.

Pełną listę laureatów możecie znaleźć pod tym linkiem.

 

Bardzo się cieszymy i dziękujemy! Te nagrody pokazały, że jesteśmy liczącym się graczem i ostatecznie różnicę robi pomysł, a nie kosmiczny budżet. Wszystko cieszy tym bardziej, że cała akcja była od początku do samego końca zrealizowana tylko i wyłącznie przez Grupę naTemat. Jak wyszło i czy zasłużyliśmy? Obejrzyjcie poniższy film i przekonajcie się sami. O ile jeszcze go nie widzieliście 😉 Dziękujemy, że z nami jesteście! – mówi Michał Mańkowski, redaktor naczelny i dyrektor operacyjny Grupy naTemat.

Akcję Grupy naTemat można zobaczyć pod tym linkiem.
źródło: naTemat.pl 

Comments

comments

60
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...