Kampania „Polska na Times Square” NaTemat.pl z doma nagrodami Mixx Awards 2019
Informacja Prasowa - 28.11.2019Kampania "Polska na Times Square" NaTemat.pl z doma nagrodami Mixx Awards 2019
Akcja Grupy NaTemat pt. „Polska na Times Square” na 100-lecie odzyskania niepodległości dostała dwie nagrody w prestiżowym konkursie MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe.
Fot. naTemat
Pełną listę laureatów możecie znaleźć pod tym linkiem.
Bardzo się cieszymy i dziękujemy! Te nagrody pokazały, że jesteśmy liczącym się graczem i ostatecznie różnicę robi pomysł, a nie kosmiczny budżet. Wszystko cieszy tym bardziej, że cała akcja była od początku do samego końca zrealizowana tylko i wyłącznie przez Grupę naTemat. Jak wyszło i czy zasłużyliśmy? Obejrzyjcie poniższy film i przekonajcie się sami. O ile jeszcze go nie widzieliście 😉 Dziękujemy, że z nami jesteście! – mówi Michał Mańkowski, redaktor naczelny i dyrektor operacyjny Grupy naTemat.