Kampania Nest Banku Superfotelik – chroni na bank! ze złotem w Eventiada IPRA Golden World Awards

Informacja Prasowa - 23.11.2017
96

Kampania Nest Banku Superfotelik - chroni na bank! ze złotem w Eventiada IPRA Golden World Awards

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 16 listopada w Moskwie poznaliśmy laureatów 6. edycji Eventiada IPRA GWA 2017. W jednej z najbardziej prestiżowych kategorii – Best Communications Strategy – złotą statuetkę otrzymał projekt Nest Banku promujący wartości bezpieczeństwa rodziny: Superfotelik – chroni na bank!

Za realizację kampanii odpowiedzialna była agencja Made in PR. Jury wyróżniło kampanię za innowacyjne podejście do tematu bezpieczeństwa oraz za wykorzystanie bogatej palety niestandardowych narzędzi i kanałów komunikacji, niespotykanych dotychczas w branży finansowej.

Eventiada IPRA Golden World Awards to jeden z najważniejszych i najbardziej prestiżowych konkursów komunikacyjnych w Europie Wschodniej. W tym roku zgłoszenia napłynęły aż z 11 krajów – Wielkiej Brytanii, Polski, Słowacji, Rosji, Białorusi, Ukrainy, Węgier, Bułgarii, Chorwacji, Estonii i Łotwy. Prace oceniane były przez międzynarodowe jury, pod przewodnictwem eksperta Barta de Vriesa, prezesa IPRA, a jednocześnie członka jury Golden World Awards. Przedsięwzięcie jest również częścią Leadership Dialogue Forum – największego w tym regionie szczytu ekspertów z branży komunikacji.

Zainaugurowana w czerwcu 2017 r. kampania edukacyjna „Superfotelik – chroni na bank!” stanowiła kolejną odsłonę działań wizerunkowych jednej z najbardziej docenianych marek bankowych na naszym rynku. Towarzyszył jej launch pierwszego na rynku bezpłatnego kredytu na foteliki samochodowe.

– We wszystkich działaniach podejmowanych przez Nest Bank staramy się realizować wartości naszej marki. Bezpieczeństwo jest najważniejszą z nich – mówi Maciej Pichlak, Dyrektor Marketingu Nest Banku. – W kampanii Superfotelik – chroni na bank! zdiagnozowaliśmy ważny problem społeczny i po raz pierwszy na polskim rynku finansowym podeszliśmy do niego kompleksowo. Zaoferowaliśmy szeroko zakrojone działania edukacyjne, ale i specjalnie stworzony produkt – bezpłatny kredyt na fotelik samochodowy. Dzięki konsekwencji i spójności udało się nam wzmocnić wizerunek naszej marki jako opiekuńczej, a jednocześnie realnie wpływać na bezpieczeństwo dzieci. Prestiżowe wyróżnienie Eventiada IPRA Golden World Awards pokazuje, że obraliśmy słuszną i efektywną strategię – dodaje Maciej Pichlak.

– Pierwsze miejsce w najbardziej prestiżowej kategorii konkursu Eventiada IPRA GWA to bardzo duże wyróżnienie dla naszej agencji. Pokazuje, że dobrze opracowana strategia i osiągane dzięki temu efekty są doceniane na całym świecie. Nagroda cieszy tym bardziej, że konkurencyjne koncepty były również realizowane na bardzo wysokim poziomie, a ocen dokonywali międzynarodowi czołowi eksperci PR. Odzwierciedla to nieustający rozwój branży komunikacyjnej, wynikający z zapotrzebowania konsumentów na działania uwzględniające ich potrzeby, wyrażone w wartościach marek – podkreśla Monika Domańska, Partner Zarządzający Made in PR.

Kampania edukacyjna skupiona była wokół strony www.superfotelik.pl, na której rodzice mogli znaleźć materiały poradnikowe przygotowane wraz z ekspertem Pawłem Kurpiewskim, biomechanikiem zderzeń, w tym m.in. filmy instruktażowe pokazujące 5 zasad doboru najlepszego fotelika dla dziecka, szkolenia online czy wirusowy film „Wyrzucamy foteliki”.

Ambasadorami kampanii zostali rozpoznawalni rodzice – Kasia Cichopek i Marcin Hakiel, którzy wzięli udział w teaserowej produkcji „Cichopek rekrutuje ochroniarza dla swojego dziecka”. Oficjalna inauguracja akcji odbyła się podczas konferencji prasowej prowadzonej przez Tomasza Kammela. Podczas tego wydarzenia eksperci i ambasadorzy akcji, wraz z przedstawicielem Policji i Polskiego Instytutu Motoryzacji, debatowali na temat wyników badania zrealizowanego na potrzeby kampanii. Wszyscy uczestnicy konferencji mogli też przeprowadzić na miejscu inspekcję fotelików w swoich samochodach.

Kreacją reklamową kampanii Superfotelik – chroni na bank! zajęła się agencja Unlimited. Za reklamę promującą akcję odpowiedzialny był Propeller Film, a landing page i materiały digitalowe (grafiki i bannery) przygotowała agencja Imagine. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

Comments

comments

96
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...