Kampania ekspercka „Nasza wiedza dla Ciebie” stawia na aktywność w Internecie
Informacja Prasowa - 02.03.2020Kampania ekspercka „Nasza wiedza dla Ciebie” stawia na aktywność w Internecie
Od lutego 2020 r. Kancelaria Kanoniczna rozpoczęła kampanię wizerunkową opartą przede wszystkim o komunikację ekspercką. Działania są prowadzone w Internecie w trzech odrębnych zakresach: portale powiązane tematycznie, blogi i influencerzy oraz grupy facebookowe.W ograniczonym zakresie działania będą prowadzone również w mainstreamowych mediach tradycyjnych.
Podjęto już współpracę z prawniczym portalem Infor.pl oraz z blogiem mowieoslubie.pl prowadzonym przez Dominikę Soja-Blat. Działania realizowane z wykorzystaniem Facebooka oparta jest m. in. o najpopularniejszą grupę stworzoną przez Martę Pach pod nazwą „Rozwód Kościelny – stwierdzenie nieważności małżeństwa dla zainteresowanych”.
Wcześniej działania wizerunkowe były oparte o wsparcie eksperckie dla telewizji, tj. wywiady i konsultacje (m.in. Panorama TVP, Fakty TVN, Czarno na białym TVN, Dziennik regionów TVP Info) i w prasie tradycyjnej (m.in. Gazeta Wyborcza, Polska The Times, Dziennik Gazeta Prawna). Jednak, jak mówi Michał Poczmański, prawnik, adwokat kościelny i właściciel Kancelarii Kanonicznej: W prowadzonych działaniach coraz większy nacisk kładziemy na Internet i bezpośrednią komunikacją z odbiorcą komunikatu. Nasze wieloletnie doświadczenie pokazuje, że te działania są skuteczniejsze.
Kampanię wspiera agencja Lotna. Anita Sochacka, Managing Director w Lotna stwierdza: Nasza agencja zapewnia przede wszystkim obsługę graficzną, ale też wspiera wszystkie działania swoją wiedzą i doświadczeniem marketingowym. Jesteśmy elastyczni, nie zamykamy się na żadne formy nowoczesnych działań. To właśnie jest naszą siłą przy realizacji najróżniejszych projektów.
Naszymi Klientami nie są już tyko osoby fizyczne uczestniczące w procesach o stwierdzenie nieważności małżeństwa. Coraz częściej obsługujemy również firmy: producentów win mszalnych, czy też deweloperów zainteresowanych pozyskiwaniem gruntów należących do kościelnych osób prawnych. To wymaga od nas również zmiany strategii marketingowej i skupieniu się na innych wyzwaniach –stwierdza Michał Poczmański.