Kalendarz przyrodniczy ze zdjęciami Adama Wajraka we wtorek z „Gazetą Wyborczą”  

Informacja Prasowa - 14.11.2022
21

Dziennikarz i aktywista uchwycił na zdjęciach m.in. żubry, wilki i sarny w ich naturalnym otoczeniu – przepięknej i dzikiej scenerii Puszczy Białowies

Niepowtarzalny kalendarz przyrodniczy na 2023 rok z fotografiami Adama Wajraka, dziennikarza „Wyborczej” i aktywisty na rzecz ochrony przyrody, będzie dołączony do wydania „Gazety Wyborczej” we wtorek, 15 listopada br.

W kalendarzu na 2023 rok dołączonym do wtorkowego wydania „Wyborczej” znajdą się wyjątkowe fotografie Adama Wajraka, które zachwycą wszystkich miłośników przyrody. Dziennikarz i aktywista uchwycił na zdjęciach m.in. żubry, wilki i sarny w ich naturalnym otoczeniu – przepięknej i dzikiej scenerii Puszczy Białowieskiej. 

Oprócz zdjęć kalendarz przyrodniczy „Wyborczej” będzie zawierał krótkie teksty przybliżające zwyczaje przedstawionych zwierząt oraz okoliczności, w których powstały fotografie. Zdjęcie wilków na okładkę kalendarza wybrali czytelnicy „Wyborczej” w internetowym głosowaniu.

– Chcę, aby te piękne i mądre zwierzęta budziły podziw i szacunek, a nie nieuzasadniony strach, strach, za którego promowaniem nie stoi nic innego jak chęć ich zabijania (…). Wilki żyją coraz bliżej nas i nie ma w tym nic dziwnego, ani przerażającego, ani niebezpiecznego – opowiada o okładkowym zdjęciu Adam Wajrak.

Więcej o kalendarzu można przeczytać w artykule na Wyborcza.pl:  https://wyborcza.pl/7,95791,29116978,kalendarz-przyrodniczy-adama-wajraka-we-wtorek-w-wyborczej.html

„Gazeta Wyborcza” wraz z najpopularniejszym kalendarzem przyrodniczym w Polsce będzie dostępna w punktach sprzedaży prasy we wtorek, 15 listopada br. Kalendarz będzie można także zamawiać na Kulturalnysklep.pl.

  Wtorkowe wydanie „Gazety Wyborczej” wspiera kampania promocyjna w telewizji, radiu, internecie oraz autopromocja. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.

Comments

comments

21
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...