K2 rozwija obecność i dostępność marki Flying Tiger Copenhagen w social mediach.

Informacja Prasowa - 22.06.2018
287

K2 rozwija obecność i dostępność marki Flying Tiger Copenhagen w social mediach.

K2 wygrała przetarg na poprowadzenie działań social mediowych duńskiej sieci sklepów Flying Tiger Copenhagen. Agencja będzie sukcesywnie rozwijać profil marki na Facebooku, nie tylko jako miejsce spotkań z ofertą sieci sklepów i ciekawymi wokół niej historiami, ale także jako szybkie i łatwo dostępne miejsce obsługi klienta. K2 zadba także o Instagram tej firmy.

Flying Tiger Copenhagen to międzynarodowa sieć sklepów z Danii, która nie tylko sprzedaje produkty, ale zaskakuje, inspiruje i sprawia radość. Firma wierzy, że ludzi uszczęśliwiają przede wszystkim relacje z innymi i zbierane doświadczenia. Dlatego jej produkty związane są z zabawą, kreatywnością i aktywnością.

Comments

comments

287
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...